to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hvordan går det med deg? Det ble plutselig så stille fra din kant. Håper tr ikke har kommet enda, og at du tester positivt:-) Lykke til
Evigoptimisten Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Åååhh, så søte dere er!!! ) Får desseverre ikke henge med dere videre på 1.tr, heldiggriser! Jeg fikk endelig tr igår, 6dager over tiden. Var veldig glad for å få det overstått, begynte å bli litt forbanna;) hehe. Nå skal jeg på siste steg på utredning til uken, for å sjekke eggelderene og livmorhulen. Finner de ingenting her, vurderer vi å sette oss opp på evnt prøverør venteliste. Da vet vi hvertfall at ting skjer. Blir jo snart 34 år, så føler tiden springer litt fort. Uansett nå tar vi ferie, og den skal nytes, og vi skal bare kose oss. Tar også en god ferie fra BIM, må få fokuset litt bort. Dere søte jenter, jeg ønsker dere lykke til videre med de voksende magene deres. Sender masse gode tanker, og håper selvfølgelig at jeg kommer etter om kort kort tid;o) God sommer klem fra Evigoptimisten, som må "kjempe" litt videre...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2011 Så trist at du ikke kunne følge oss overtil 1.trimester i denne omgang:-( men det var da godt at tr kom tilslutt, siden det allikevel ikke var noen spire der, så nå kan dere tenke videre istedet. Lykke til med utredningen, håper virkelig det ordner seg for dere snart. Det er jo godt at finnes prøverør, om det skulle vise seg at det ikke går den naturlige veien. Ha en fantastisk sommer. Mange lykkeklemmer fra meg:-)
Thalila Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Så trist å høre! Får se at en god avslappning med ferie og avbrekk fra BIM gjør susen for dere! Håper på å se deg på 1 trimester snart Ha en fin sommer og nyt den:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå