Gå til innhold

Kjipt å være tilbake på jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og syns litt synd i meg selv. Har jobbet noen få uker nå og det har gått bra med lillegull hjemme uten mamma. Pappaen er kjempeflink.

Men... i løpet av tiden hjemme så hadde jeg "glemt" klikkene og tullet som er til tider på arbeidsplassen min. Hadde nesten rosa brilleglass på meg og tenkte at i løpet av et år hadde ting endret seg.

Men her sitter jeg og ønsker meg hjem eller til en annen plass å jobbe. Sukk. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Håper det er flere i samme båt. Dagene bare snegler av gårde mens jeg sitter og savner hjemmet og lillegull :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener, men har ikke startet på jobb igjen enda...

MEn noen rosa brilleglass blir d ikke her i gården, d overlever jeg ikke hverdagen :(

Skrevet

Huff, stakkars deg. Jeg begynner på jobb om en knapp måned og gruer meg som bare det. Har heldigvis godt miljø på arbeidsplassen, men det kan til tider bli veldig mye jobbing - og jeg vil jo aller helst være hjemme med lille fortsatt!

Men....skal kanskje ikke klage, for pappaen må jo også få bli bedre kjent med lille - og dessuten har vi fått barnehageplass!!!! Utrolig!

Skrevet

Så enig med dere! Skal tilbake 2 uke i august. Pappan er hjemme og vi har barnehageplass. Trives på jobb så sånn sett er det ok, men utrolig trist at dette året er over! Det har gått så fort, og jeg har mange tanker om at jeg ikke har kost meg nok!!! Tåpelige tanker egentlig, jeg vet det. Har tenkt til å formulere et innlegg om det tema senere. Hvordan jeg opplevde det når alle sa at jeg måtte nyte dette året, og en slags dårlig samvittighet for at ukene bare gikk, og at det å ha permisjon ble min hverdag uten de helt store høydepunktene osv.

Skrevet

sara1: Det er akkurat slik jeg har tenkt også. Har hatt følelsen at jeg ikke har kost meg nok. Har stresset for mye(sepsielt første månedene) og følte meg lei av alle sterke meninger til svigermor og andre bedrevitere. Jeg fant en løsning på problemet mitt og det er å bare stå på mitt selv om jeg blir drittsvigerdatteren. Treffer nå svigers mye sjeldere og det har gjort kjempegodt. Nå får jeg puste.

Neste gang jeg får en baby skal jeg gjøre mange ting annerledes. Men jeg har ikke dårlig savmvittighet for at jeg ikke har nytt permisjonen slik jeg sikkert burde. For dårlig samvittighet kommer en ingen vei med. Vesla mi er en veltilpassa, glad og skjønn liten frøken, så da har jeg gjort jobben min uansett om jeg ikke har fått "kost" meg så mye.

Skrevet

enits40:

Å starte på jobb går nok bedre enn du tror skal du se. Så lenge arbeidsmiljøet er bra så går tiden ganske fort på jobb. Håper det er slik på jobben din at det blir tatt hensyn til at du har et lite barn og ikke kan ha så lange dager alltid. Event søke deg ned til 80%? Jeg skal gjøre det fra høsten av. Snuppa har fått 80% barnehageplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...