Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Lillejenta på 16 mndr har vært febersyk og forkjølt, vært hjemme med henne to dager fra jobb. Har vært feberfri i dag, men snørrer og hoster en ekkel hoste. Virker forsåvidt i god form, men spiser nesten ingenting. Hun holder på å få en hjørnetann, så nå har hun vært våken halvannen time og gråter så sårt og får ikke sove. Skal jeg uansett om hun ikke får sove i natt, vekke henne kl sju i morgen og levere henne i barnehagen pga jobb, eller er det grunn til å holde henne hjemme? Blir så i tvil når hun ikke har feber Væææær så snill å svar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Haha, jobbe i mrg skulle det stå, damn you autocorrect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Nå er jo regelen sånn at ungene skal ha vert feberfri i 24 timer før de kommer tillbake til bhg. Derfor er det jo naturlig å holde henne hjemme en dag til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Hjemme selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Takk for svar men hun har vært feberfri siden hun sto opp i dag, så det er jo 24 timer siden i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Ok, to svar som sier hjemme, da tenker jeg at jeg blir hjemme med god samvittighet trengte litt back-up, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå