eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Er fornøyd med bhg, har vedrt det i 4 år. Begynner skolen til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolleliten Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 JA! Om ikke annet et kort til hver av de, så bør du gi beskjed om at du setter pris på innsatsen deres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockanin Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Dette lurer jeg også på. Vi er kjempe fornøyd med damene og vil gi noe som virkelig viser at vi setter pris på dem. Leter også etter et dikt/vers til å skrive i kortene til dem. Er desverre så fantasiløs at jeg ikke klarer å finne på noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
step Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei. Jeg har vært og kjøp en liten oppmersomhet til de ansatte i barnehagen. Kjøpte en liten kurv som jeg har fylt med en liten såpe, en skrubbevott og et lite pent lys. Jeg er også ute etter et lite dikt eller vers til å skrive i kortet men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Av % åringen fikk personalet 1 fint kort me bilde av han og noen fine ord + en skal og en str pose sjokolade hadde ikke råa til å kjøpe noe til alle, så vi kjøpte til personalet så de fikk ha på pauserommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
step Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei. Tusen takk for en flott sang. Men.... det er ikke siste gangen i barnehagen, bare ferie som står for tur. Vi vil alikevel gi de ansatte en liten oppmerksomhet som takk for den supre innsatsen de gjør hver dag. Det er en helt super barnehage, og de ansatte gjør mye mer enn det som vi kan forvente av de Noen flere som vet om et dikt eller vers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia_73 Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg gjorde det. Er en liten familiebarnehage med kun 3 ansatte, så ikke de store utgiftene heller. Syns en liten gave er hyggelig for de ansatte, viser at man virkelig setter pris på deres jobb. Sønnen min har tross alt gått i samme barnehage i 4 år og fått masse omsorg, lek og læring, så bruke noen få hundrelapper er veldig ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MღM Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg skal også kjøpe noe til barnehagen. Vi skal bytte barnehage nå og derfor har jeg lyst å kjøpe noe til de. Blir nok bare et kort og en konfekteske eller noe. Har ikke så store summer jeg føler jeg kan bruke på det, men vil at de skal få noe som viser at vi setter pris på jobben de har gjort gjennom året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå