Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Når man er straks singel på 4. året, ca null tilgang på barnevakt og ingen interesse fra mannfolk (altså, SERIØS interesse, orker ikke har pulevenner eller ligge rundt). Når man tenker på sex nesten konstant og får seg nesten aldri noen ting. Får ikke noe utbytte av å onanere, så får ikke tilfredsstilt meg selv. Noen som er i lik situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Kjøper masse gøye sexleketøy. Jeg hadde ett par elskere også. Det er virkelig å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Altså, sexleketøy gir meg ikke fornøyelse. Elskere er greit, men jeg har nesten aldri barnevakt, og kan ikke dra elskere inn i hus etter at barna har sovnet. Blir liksom feil... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Dytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Skaff deg en jente som elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Haha, takk for tips, men jeg er så hetero som det går an å bli HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Virkelig ingen konstruktive forslag, og ingen i min situasjon? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er jo ikke så mye mer du kan gjøre da. Bortsett fra å skaffe deg en elsker eller to, og det har du jo ikke lyst på. Skaff deg en hobby som sliter deg ut, jogg hvis du har mulighet eller finn på noe annet. Les en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har allerede en hobby som tar veldig mye av min tid. Tro meg, jeg har lyst på elsker, men har ikke barnevakt - drar ikke pulebesøk inn i hus med sovende barn. Likevel er det det som styrer livet mitt for tia, og gjør meg frustrert! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvis du ikke får noe utbytte av onani, bør du kanskje bli bedre kjent med underlivet ditt? Dette er et velment råd. Ingen mann kan gi deg så gode orgasmer som du kan gi deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har fått tips og råd osv osv, prøvd meg frem utallige ganger, uten at jeg får så mye som opphisselse en gang. Har ikke noe komplekser med en partner, men onani synes jeg bare er ekkelt når det gjelder meg selv. Synes ikke at kroppen min er ekkel, men selve handlingen. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 Kondomeriet er vel eneste alternativet til pulevenner, elskere, eller mange ONS. Ikke akkurat en høydare ettersom en savner the real thing, men som reserveløsning til Mr. Right dukker opp så er det vel greit nok :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor kan du ikke invitere en kompis hjem til deg, selv om barna sover? Jeg ser ikke noe iveien med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå