Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Kostholdet mitt og hele tankegangen min går i perioder, og hver periode varer som oftest kanskje 3-4 måneder. Nå er jeg inne i den verste av dem (som jeg har vært inne i mange ganger før) og det er at jeg har en tvangstanke om at jeg MÅ kaste opp maten jeg spiser. Jeg får så dårlig samvittighet etter at jeg har spist, at jeg kaster opp det jeg spiser. I perioder spiser jeg svært lite kalorier, under 1000 kcal om dagen. Så kommer perioden hvor jeg driter i alt og stapper i meg alt jeg kommer over. Da kaster jeg ikke opp, og skjønner ikke hvordan jeg i det hele tatt klarte å kaste opp maten for to måneder siden. I disse periodene legger jeg jo en del på meg, og en sånn periode etterfulges av sulting/oppkast for å gå ned i vekt. De siste fem årene har vekta mi svingt opp og ned flere ganger +/- 30 (!!) kilo. Har i tillegg en tvangstanke som jeg har slitt med i flere år, og det er at når jeg og mannen flyttet sammen, så fikk jeg ikke "lov" av mannen min og spise usunt/godteri. Dette fører til at om han skal bort en kveld så handler jeg ofte inn masse, og stapper i meg pizza og godteri hele kvelden, for jeg vet ikke når neste gang blir at jeg er alene hjemme. Jeg spiser aldri usunt for mannen min eller foran andre mennesker, kun når jeg er alene. Jeg er litt overvektig, og burde gå ned hvertfall 10 kilo.. Klarer ikke komme meg ut av dette... Akkurat nå brenner det i halsen fordi jeg har kasta opp så mye i dag, og jeg sitter med dårlig samvittighet for at jeg spiste ute med sønnen min tidligere i dag, for da fikk jeg ikke kastet opp maten. Hjelp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 http://www.senterforspiseforstyrrelser.no/default.aspx?id=1&menu=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå