Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har kjennskap til et bra sted for babysvømming i Oslo? Og når anbefaler dere å starte opp( hvilken alder?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vil anbefale Babyswim på Hovseter.( www.babyswim.no)

Dette er riktignok dyrere enn i vanlige svømmehaller, men verdt hver eneste krone. Lite privat sted, flotte garderober, med ustyr, stellebord etc. Egen sofakrok, spisestoler for barn, kjøkken med micro/vannkoker mm.

Her kan man begynne fra de er 3 mnd. Jeg ønsket begynne enda tidligere, men skjønte da jeg begynte på kurset at det ikke hadde vært noen vits. De blir helt utslitt når de er så små....Vi har fortsatt på flere kurs og holder på enda! I august starter vi ny runde igjen. Hadde så mye glede av det på syden turen i mars, han var helt euforisk når det ble bading hver dag!

Han var 3,5 mnd da vi begynte og nå rett over 1 år:-)

Det finnes jo flere andre alternativer, også billigere, men kjenner ikke så godt til det desverre.

Lykke til!

Skrevet

Mini her var 6 uker da vi begynte babysvømming. Var på Bøler bad (www.badenymfene.no)

Var veldig koselig, men han var nok litt liten. Syns egentlig ikke vi fikk så mye ut av kurset. De med større barn fikk mer ut av det

Skrevet

Vi bruker Badenymfene og har gjort det siden hun var 2 mnd. Hun er nå 16 mnd og vi skal fortsette til høsten

Vår lille elsker å være i vann og gjorde det fra første stund. Men på det første kurset så var hun så liten at hun fortsatt ble urolig av for mye lyd, og da er jo ikke en svømmehall full av småttiser med MYE lyd i seg helt riktig. Men da vi kom tilbake over sommeren var hun rundt seks mnd, og da var alt bare stas. Så jeg vil anbefale fem seks måneder som beste oppstartstid.

Nå har ikke vi brukt annet en Badenymfene, så kan ikke sammenligne med andre. Men jeg føler de er flinke, hvis jeg skal si noe negativt så er det at enkelte kurs er litt overbooket etter min mening. Men som regel kommer ikke alle hver gang, så det jevner seg litt ut.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har gått to runder på Kantarellen på Mortensrud, fra mini var 8 mndr til 13 mndr. I regi av Neptuns Barns svømmeklubb. Veldig fornøyd med selve kurset, men litt trang (dame-)garderobe de gangene alle møtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...