Krumelur Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Er nå 12+4 og førstegangs og i dag har alle på jobben sagt "ja,nå begynner det å vises" osv. Ser jo sjøl at jeg har mage men hva er det for noe? Babyen ligger jo nedi der og ikke der oppe som det buler ut! Kjenner at det er hardt nederst så babymagen er vel på vei men. Har gått opp tre kg og alle sitter visst der foran.... Sukk...
m@ms Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Det er fordi den voksende livmoren presser opp tarmer og slikt som ellers ville vært der nede Det er helt vanlig, og ikke noe å bekymre seg for. Når det gjelder vekt, så tror jeg du ligger sånn ca midt på gjennomsnittet ut fra det innlegget med info som skal holdes oppe på 1.trimester (mener det var der jeg så det) Uansett så legger noen på seg sent, noen jevnt og noen tidlig, alt er normalt
<3 januar 2012 <3 Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 hehe.. sånn har jeg det også Har gått opp 4 kg og er 12 + 1 i dag! Magen synes og jeg har tenkt det samme som deg, beibin ligger jo langt ned enda men magen er stor, og jeg har måttet kjøpe gravidbukser allerede!!!! Fordi alt annet er vondt å ha på og begynner å bli trangt! Men sånn er det vel bare..
jnmenm Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 har det helt likt!! og når man sitter feks i en ikkemamma- thights/joggebukse, er der som å ha en stor monstertruck dekk på magen...best å stå oppreist med mammabukse, for da ser man iallefall gravid ut men snart kommer den harde herlige søte magen med små spark=) så er jo en del av de ni månedene, og egentlig bare kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå