Bambi på slankern Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvor finner jeg det? Har vert i flere butikker og lett, men ingen som har dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffiTrynet☠ Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Spör etter avvenningstruser på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi på slankern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Det har jeg ikke tenkt på. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi på slankern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Apoteket kunne ikke hjelpe meg. Flere tips? ( var på apotek+1) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happy_boy07 Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 hvor i landet bor du? forsøk bandagist/sykepleierartikler etc... bor du i bærum vet jeg at slike bleier finnes hos Bekkestua bandagist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo x3 Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 ICA hadde sånne bleier før, vet ikke om de ha nå. Ellers har bleieboden avvenningstruser som jeg syns har vært greie å bruke. http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi på slankern Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Har dem ikke på ica nær, kansje jeg må på ica maxi? Har en butikk som heter helseleveranser, høre med dem også. Bleieboden er greie de, men jeg hadde tenkt meg engangs bleier... Tusen takk for tipsene iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykke74 med 3 små Skrevet 2. juli 2011 #8 Del Skrevet 2. juli 2011 Libero har slike bleier, men de selges ikke i Norge lenger. Men i følge den hyggelige damen jeg var i kontakt med hos Libero, er de til salgs i Sverige. Så hvis du skal til Sverige..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettybu Skrevet 2. juli 2011 #9 Del Skrevet 2. juli 2011 ..og sånn egentelig så var det bare tull.... Det virket ikke som poden syns det ble ekkelt, ble bare fortere vått ...utenpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå