ops...nr.4 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Uforsvarlig å dra på sverigetur i midten av juli med termin 24. aug? Jordmor mener det er ok, de føder jo barn i sverige oxo :-) Har aldri født for tidlig før, gikk 9 dager over termin sist.
Knotten & lille persille Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Vi drar på ferie i slutten av juli, har termin 13. sept. Bilferie i sverige og Norge. Tar med helsekort og satser på at det går bra. Gikk 8 dager over sist.
2 gutter og 1 jente Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Neida, det syns jeg ikke er uforsvarlig. Det er jo, som du sier, hjelp å få i sverige også. Man kan jo nesten ikke stoppe alt selv om man skal ha baby, så jeg syns det var lurt å ta en ferietur. Godt å få tankene litt ut av denne gravidboblen man så lett ender opp i.
Maia&Mathias <3 Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde også dratt, var selv nettopp på ferie og kom hjem når jeg var 34 + 4 uker! God tur!
ops...nr.4 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2011 Tusen takk for mange svar. er vell kommet til samme konklusjon selv, at det blir ferie, ser bare for meg svigers når vi sier vi skal på langtur :-) var tenkt på å dra nå over helga men da blir det bare en uke før vi må være tilbake til legetimer. så jeg tenker at etter legetimen drar vi , da kan vi være nesten 14 dager før neste jordmortime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå