Gå til innhold

Skal i bryllup. Neglelakk eller ikke når jeg har korte negler??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo veldig pent, men har nok hverken tid eller råd til å få fikset opp neglene nå. De er nok kortere enn fingeren korte. Lime på løsnegler eller hva man nå gjør selv, er vel ingen idè, når jeg aldri har gjort noe slik før..?

HI

Synes at farget neglelakk på lange negler ikke er noe fint i det hele tatt. Ser litt "tøsete" ut, om du skjønner. Neglelakk på korte negler, derimot, er fint, så lenge de ikke er ihjelbitte stumper.

Annonse

Det er in med korte, lakkede negler. Korte velstelte negler er hundre ganger pener enn falske akrylnegler. Grøsser når jeg ser det!

Ikke lakk både fingernegler og tånegler med farget lakk. Lakker du fingerneglene med farge, bruk en lys nøytral på tærne. Fransk manikyr på tærne er pent om den hvite stripen bare er en liten mm bred.

Annonse

Enig med de som mener negllakk på korte negler. Fargede negler er veldig in nå i 2011. Gå for en crazy farge om du tør. en som matcher kjloen du skal ha, eller en i dyp kontrast. Selv har jeg akkurat kjøpt en nydelig ferskenoransjaktig farge jeg digger for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...