Gurine Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Hadde DE lange neglene for under to uker siden, men så knakk et par av dem helt av, så jeg klipte alle korte. Må ha neglelakk på tåneglene fordi jeg skal ha åpne sko, men hva med neglelakk på fingerneglene, når de er korte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolleliten Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 hva er korte? lenger enn fingeren = neglelakk, men er de kortere blir det jo bare ekstra oppmerksomhet mot at de er korte, så da ville jeg evt gått for blank neglelakk(evt fransk pedikyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Penere med neglelakk på korte negler enn på lange. Så ja, du kan ha neglelakk på korte negler (så lenge de ser pene og velstelte ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurine Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er jo veldig pent, men har nok hverken tid eller råd til å få fikset opp neglene nå. De er nok kortere enn fingeren korte. Lime på løsnegler eller hva man nå gjør selv, er vel ingen idè, når jeg aldri har gjort noe slik før..? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes at farget neglelakk på lange negler ikke er noe fint i det hele tatt. Ser litt "tøsete" ut, om du skjønner. Neglelakk på korte negler, derimot, er fint, så lenge de ikke er ihjelbitte stumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius og Jonas! Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Bruk neglelakk du!!! Fint uansett så lenge neglene ser stelte og pene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellaborealis Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes ikke neglelakk på lange negler er noe fint( liker ikke lange negler i det hele tatt da). Men på korte liker jeg det, bruker det mye til hverdags og jeg... det var vel et svar;)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurine Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Takk for alle svar. Da blir det nok neglelakk tenker jeg, både på fingra og tåneglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MღM Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg bruker bare neglelakk når jeg har korte negler, synes det er finest. Tar jeg på på lange negler så føler jeg meg skikkelig jålete så gå for det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian's girl Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brugda Skrevet 2. juli 2011 #11 Del Skrevet 2. juli 2011 Neglelakk på korte negler er fint så lenge de er velstelte, på lange negler er det nesten litt... vulgært...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ A & E ♡ Skrevet 2. juli 2011 #12 Del Skrevet 2. juli 2011 Når neglene er veldig korte bruker jeg blank eller "gjennomsiktig" hvit, synes det ser rent og pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrangsidenut Skrevet 2. juli 2011 #13 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er in med korte, lakkede negler. Korte velstelte negler er hundre ganger pener enn falske akrylnegler. Grøsser når jeg ser det! Ikke lakk både fingernegler og tånegler med farget lakk. Lakker du fingerneglene med farge, bruk en lys nøytral på tærne. Fransk manikyr på tærne er pent om den hvite stripen bare er en liten mm bred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
togutter-08og10 Skrevet 5. juli 2011 #14 Del Skrevet 5. juli 2011 Enig med de som mener negllakk på korte negler. Fargede negler er veldig in nå i 2011. Gå for en crazy farge om du tør. en som matcher kjloen du skal ha, eller en i dyp kontrast. Selv har jeg akkurat kjøpt en nydelig ferskenoransjaktig farge jeg digger for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå