Gå til innhold

Hvilket afrikansk land har du vært i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egypt, mauritius, Botswana, Zimbabwe og sør Afrika. Ville definitivt dratt tilbake, spesielt til Botswana. Helt fantastisk på safari der! Jeg har lyst å reise til Tanzania også, safari først og avslapping på zanzibar etterpå. DET hadde vært en perfekt ferie, det :)

Sørafrika (cape town og Durban). Nei, ville ikke reist tilbake. Var alt for mye kriminalitet der. Men nå er det jo maaange år siden jeg var der da, mulig det er litt annerledes nå.

Ellers har jeg vært i tunis. Ja, ville reist tilbake. Elsker gamle bygninger og historie, alle luktene, sterke smaker osv

Annonse

Har vært i Egypt, men drar aldri tilbake!!

dårlig mat, slitsomme folk og selgere, og farlig for damer som ikke er gift...

Har reist mye, men dette er det absolutt verste stedet jeg har vært.. Synd, for vannet og snorklemulighetene er fine.

Har vært i Etiopia, Kenya og Rwanda.

Ville jeg dratt tilbake? Ikke til Etiopia, men kanskje til Kenya. Rwanda ville jeg gjerne dratt til igjen hvis jeg fikk muligheten.

Det som er plagsomt i de landene jeg har vært i, er at menneskene der har utrolig mye mindre behov for "personal space" enn jeg har. Og som hvit var det ikke mulig å få gå i fred på gata, man skulle enten tas på eller tigges fra.

Utrolig nok var dette minst plagsomt i Rwanda, til tross for at det er et fattig land som er sterkt preget av indre stridigheter og folkemord.

Egypt- og vil absolutt tilbake. Det med slitsomme innbyggere kommer helt ann på hvilken by du reiser til. Jeg er ikke gift, reiste sammen med 2 venninner til sharm el sheik og der var det helt fantastisk! SKAL tilbake:)

Har også vært i Makadi Bay (egypt) med samboer og datter. Der var de slitsomme og vil ikke tilbake til den byen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...