Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg drev på med en fyr, vi ble sammen... Noen måneder etterpå kom venninnen min og sa hun måtte fortelle meg noe... Da hadde altså hun og fyren havnet i samme seng, og det hadde jo blitt resultater av det.. Og dette imens jeg og han var sammen.. Hun hadde så dårlig samvittighet og måtte fortelle meg det. Han sendte meg melding der han skrev han elsket meg, og gledet seg til å komme. Jeg svarte ikke, og det gikk flere timer før han spurte om hvorfor jeg ikke svarte.. Skrev tilbake at jeg visste hva som hadde skjedd.. han beklaget veldig... Men han ville heller reise til henne enn meg, ihvertfall slik jeg forstod det når han skrev enda en melding etter "beklager". Greit det. Men da skulle han vær så god hente klærne sine, strødd utover området, neste dag, og jeg ville ikke se han igjen. Venninna mi prøvde lenge å få kontakt med meg.. Nå for litt siden har han begynt å ta kontakt igjen, jeg har forsåvidt pratet litt med han.. Han fortalte at "venninna" mi hadde kysset en annen og livet var så grusomt.. Vel, jeg har jo opplevd akkurat det samme.. Men, de valgte å forsette.. Han har blitt veldig ivrig på å sende meldinger til meg, idag spurte han hva jeg gjorde, skrev tilbake at "Nei, slapper av, snart middag...." Fikk altså tilbake, "jaha, hva vil du ha? Taco? ;)" Joda, hadde vel smakt det.. " Hva får jeg før det da? Om jeg så lager til deg? ;)" jeg sa at han værsågod kunne lage det til meg, men at han måtte ligge på gulvet om han så måtte overnatte.. Bare før å vise at jeg ikke var interessert i noe tull nå. Kom da at han ville ligge i senga, med meg. Han har også begynt å tulle og flørte så mye.. Føler på en måte at jeg vil ha han tilbake men på andre måter ikke.. Hva hadde du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Aldri snakket med han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Ikke om det smalt innerst i h....., hadde jeg hatt kontakt med den dusten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Den derre slimballen ville ikke jeg heller hatt noe med å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Vurderer du seriøst å ta han tilbake?? Hadde ikke gjordt det om det så hadde snødd i helvete. Hadde kuttet kontakten med begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Dørmatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette kan du da seriøst ikke vurdere HI. Dette er for søkt til å svare seriøst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 søkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei, altså, det er noen ganger jeg savner han og vil sitte i armkroken hans... men andre ganger vil jeg bare ødelegge han.. Ikke at jeg gjør det, men.. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Du sprenger en skala for dumhet hvis du blir sammen med han igjen. Finn en annen, det er nok å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Finn deg heller en armkrok du kan stole på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Haha "Sprenger en skala" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Er du seriøs? Antakelig ikke. Han kan i alle fall ikke ta deg seriøs når du sender sånne mld tilbake. Nei, gidder ikke komme med råd engang, det blir for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #14 Del Skrevet 29. juni 2011 Kveldens forumtroll:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #15 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg ville kuttet kontakten. Du kan jo aldri stole på en som har vært utro mot deg, og attpåtil med venninna di. Du er ikke førstevalget hans heller, du må ikke finne på å ta han tilbake hvis du ikke vil bli såra.. Har dere barn sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #16 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er seriøs. Og er ingen forumtroll heller. Hvorfor trolle om noe slikt? Uansett, jeg har dager/kvelder der jeg føler det slik som nå. Og ettersom han har begynt på'n igjen, så føler jeg meg usikker.. Det er vondt.. Vil jo helst bare glemme hele karen, men så enkelt er det ikke... Vi har en sønn sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #17 Del Skrevet 30. juni 2011 Hadde aldri blitt sammen med han igjen.. Hadde sagt rett ut hva han egentligt tror etter det han gjorde... Altså livet fungerer ikke slik... man kan ikke drite seg ut og så forvente at alle skal tilgi og glemme det...Og om han "ser" hvor lett det er og få deg tilbake så tror han at han kan gjøre det igjen og forvente at du skal ta han tilbake.. er det et slik forhold du er ute etter... Men igjen... du kunne jo alltids latet som og brukt han på samme måte.. vet det hadde fristet meg litt( eller altså at du liksom vil ha han men likvel roter og flørter med andre) men man vil vel ikke akkurat havne på samme nivå som han og såre andre(bortsett fra han da) så si rett ut hvilken idiot han er og har vært og at du aldri kommer til og ta han tilbake... han dreit på draget.. hans feil... man må lære seg og ta rette beslutninger i livet og gjøre ting rett om man vil beholde det som betyr noe for en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #18 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, er ikke slik forhold jeg er ute etter. Og jeg vil heller ikke synke så lavt ned som han har gjort, klart at hvis jeg finner en annen så vil jo han (kanskje) merke det.. Men ikke noe mer enn det.. Takk for svar hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #19 Del Skrevet 30. juni 2011 Finn deg en ny armkrok (og ei ny venninne)! Du fortjener bedre enn dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #20 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvor gamle er dere? Dere virker litt fjortis? Dere har en sønn sammen, dere var bare sammen noen måneder, han fikk også barn med venninna di?? og nå vil han tilbake til deg. Hmmmm... Jeg regner med at du er et troll, for dette virker skikkelig usannsynlig. Hvis ikke, så håper jeg for alt i verden at du ikke lar fyren lage taco og sove på gulvet ditt. Da forventer han seg noe! Du finner da noe bedre enn dette, uansett.. Det er ikke "han eller ingen" her i verden! Hvis du tar han tilbake, så ikke kom hit til forumet og klag neste gang han lurer med en venninne av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #21 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi er langt over fjortis"alderen".. Vi drev på, ble sammen.. hvor mange måneder det gikk til venninna mi sa ifra, har jeg ikke sagt noe om/ikke hvor mange måneder vi var sammen før jeg fikk beskjeden.. Dere som tror jeg er et troll, kan bare tro det.. Det er det dere tror, jeg har opplevd dette, og vet det er sant. Jeg avviste noen av meldingene igår, akkurat pågrunn av at jeg vet hva han kan gjøre, det er bare følelsene mine og savnet som får meg til å tenke slik.. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 30. juni 2011 #22 Del Skrevet 30. juni 2011 Han der har du ikke bruk for, HI! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #23 Del Skrevet 30. juni 2011 Enige med de andre over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå