MM78 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Satte inn et egg i dag! Lei meg for at ingen av de andre 10 kunne fryses, men valgte ikke å legge inn to da dette var første IVF, dumt av meg? Vel nå er det bare å vente og håpe ar fester seg og blir til en frisk baby Fikk forresten beskjed om å ta det med ro, ingen jogging, hopping eller trening på 14 dager...har dere fått lignende beskjed?? Takk
☆☆☆ Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Sa spøkefullt til legen at jeg var redd egget skulle falle ut, han svarte at det lå trygt og at jeg kunne hoppe på tampoline pm jeg ville uten at det gjør noe. I den skriftlige informasjonen står det at jeg skal leve som normalt, både ift fysisk aktivitet og sex (som om man får soesielt lyst npr crinone kommer ut som små gummismuler og kuler, he he). Jeg har gått mange turer, men ikke helt fått meg til å gå på treningssenteret..
shalin Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Jeg fikk og beskjed om å leve som normalt,og at egget lå godt beskyttet "der inne" :-)
familiepå3? Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Ja fikk lignende beskjed. Ingen hopping, sykling, sex i 14 dager etter uttak. Fikk inntrykk av det handlet like mye om eggstokkene som er litt annen størrelse på nå enn vanlig. Men kunne gå på turer. og elles prøve å leve som normalt.
dincene Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har lest at i india og amerika ved ass befruktning er det helt vanlig å få sykemelding og å ta det med ro! Så da vet jeg ikke hva man skal tro på. I norge er jo det veldig sånn at man skal bli frisk av alt uten å gå til lege osv.... i andre land går folk veldig mye oftere hos lege og er oftere sykemeldt.... Jeg selv denne gangen gjorde alt mulig både klipte gress med en tung gressklipper og hopper (jobber i bhg) og ble gravid Men det er jo litt avgjørendes hvordan egget og forholda er kanskje.... jeg hadde et fint 8 delt egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå