Gå til innhold

Ringte dere og sendte melding til venner og familie med en gang fødselen var i gang?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Første gangen meldte jeg til alle, og fy fader for et mas det ble. Måtte til slutt skru av telefonen, og da trodde alle at noe galt var fatt. En venninne ble rett og slett sur fordi jeg ikke oppdaterte henne. Når jeg skrudde på telfonen lå det 6 meldinger fra henne og jeg fikk faktisk kjeft da jeg snakket med henne etterpå. Er det mulig??

Andre gangen fikk folk melding etterpå, så mye bedre. Hvem orker vel sitte og skvaldre i telefonene midt i fødselen? For tro meg, selv om det er mødre selv, så er det akkurat som om de glemmer det og begynner å ligge på telefonen. Svigersøsteren min som er jober på fødeavdeling selv og har tre barn, ringte meg sikkert fire ganger. "Hvor mange cm er det nå?" Holdt på å bli sprø... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var inne til overtidkontroll 10 dager over termin. Det var det bare ei venninne som visste at jeg skulle. Resultatet av kontrollen ble igangsetting og rett på føden. Sa ingenting til noen før alt var over. Mamma ville ikke vite noenting før det var over heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun barnevakten får vite noe.

Jeg vil ha fødselen for meg selv og mannen min.

Men jeg skal være kjapp med å gi beskjed når hun er ute:))

Det har jeg allerede gitt beskjed om til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjor det første gang, sendt mld til alle om at vi var på vei til sykehuset. Skrev bare 1 mld og valgte flere mottakere.

Hadde da 30 min å kjøre til sykehuset, så gjor det i bilen mellom riene.

Hadde god kontroll på pustingen, så hadde fantastisk fine pauser mellom hver rie, hadde nok ikke gjort hvis ikke det hadde vert for det.

Nå som jeg venter nr to har vi kun 5 min å kjøre til sykehuset, tviler på det blir sendt ut mld eller ringt noen. Annet enn til min mor som har 50 min å kjøre og skal være barnevakt for eldstemann.

Skal i hvertfall IKKE anonnsere det på facebook.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...