Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg gjorde det og syns det var kjempestas Kommer til å gjøre det neste gang også! Leste bare her at det var noen som syns det var kjempe teit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg ringte kun svigers. Var jo spent og ville fortelle. Kunne ikke ringe mamma eller egen familie for da hadde de dukket opp på sykehuset med engang. Så var jeg slem, og ringte en venninne som var på overtid. Hihih. Er jo morsomt å fortelle noen det da. Men ville nok ikke annonsert det på facebook, eller ringt hele tlflista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Hadde jeg hatt tid hadde jeg nok gjort det, men kjørte til sykehuset med tette rier og hadde styrtfødsel så fikk ikke gjort det. Sendte melding med bilde når babyen var ute da. Ene veninna mi ble faktisk fornærma, hadde snakket med henne kvelden før (fødte halv tre på natta) og hun trodde jo at jeg da hadde vært i gang uten å si noe til henne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei, nei og nei. Ville aldri falt meg inn. Sist gang tok det 36 timer og vil ikke familien så vondt at de sitter på nåler så lenge. Det kan ta litt tid denne gangen også, så vil heller overraske familie og venner med resultatet når det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Er jeg med en pce så legger jeg vel ut en notis om det på facebook. Men ellers så sender jeg heller sms rundt etter ungen er ute Det er i alle fall min plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei, det ville jeg ha mest mulig for meg selv. Verste måtte være å føle at folk skal ha oppdatering underveis. Smertene og opplevelsen vil jeg ha for meg selv. Syns å føde er såpass intimt og privat at jeg vil ha mest mulig avstand til familie og venner. Unntaker er selvfølgelig de som skal passe barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei, absolutt ikke!!!!!! Den opplevelsen var forbeholdt meg og mannen. Alle andre fikk beskjed når barnet var vel ute og vi hadde fått roet oss ned litt. Sendte da SMS. Ringte ikke noen før dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Riene begynte kl.02 på natta og babyen kom kl.06. Rakk ikke mer enn å ringe sykehuset som ringte abmulanse og så gikk tiden..... Ringte mamma en time etter at babyen var født:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg ville ikke ha mas om hvordan det går osv, så vi sendte melding etterpå vi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Ble satt i gang med begge to, pga overtid. Så alle viste at vi skulle inn den dagen. Tok hele dagen med begge to, så sendte mld med både venninne og familie. Selvsagt ikke akkurat da det stod på, men tiden før. Også like etterpå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg ringte min far første gang, min mor viste det siden jeg var sammen med henne når vannet gikk. Min mor tok turen innom svigers og fortalte det etter å ha levert meg av på føden. Andre gang sa min mor at jeg skulle føde, så hun tok med seg mitt første barn på tur. Tror jeg vekte min far som sov på sofaen og sa vi dro på sykehuset. (vi var hos mine foreldre noen uker før fødsel begge ganger, siden jeg ikke orket å kjøre den lange og dårlige veien fra der vi bodde. Min mann sov hjemme i ukedagene. Min mann ringte vel svigers andre gang tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde ikke tenkt å si til noen at fødselen var igang, fordi jeg ville ha ro. Men så ringte jeg mamma (fordi hun skulle være med på fødselen), og så fortalte hun det til søsteren min, som selvfølgelig skrev det på facebook. Så jeg opplevde et helt forjævlig mas på sms osv. Enda blir jeg forbannet når jeg tenker på det, nesten to år etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg kan heller ikke si noe til min egen familie. Da ligger det ute på Facebook før jeg har fått neste rie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #14 Del Skrevet 29. juni 2011 jeg ringte ingen. Ikke en gang barnefaren:) Bare mamma, og pappa som viste det! sendte heller melding med bilde rundt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julijente 2011 Skrevet 29. juni 2011 #15 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi gjorde det sist, men fødselen tok 27 timer, så det resulterte i mange stressa familiemedlemmer Regner med jeg venter til jeg har født denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #16 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg elsker all oppmerksomheten jeg får rundt fødselen og kommer til å si fra til de nærmeste neste gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #17 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei, har ikke gjort det noen av gangene. De trenger ikke vite at jeg ligger og vrir meg i smerte. Når tassen er vel ute skal de selvsagt få vite det så fort som mulig! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #18 Del Skrevet 30. juni 2011 Det kunne eg ikkje tenkt meg å gjere, anna enn til svigermor som skulle passe eldste. Men eg snakka med mor mi rett før fødselen starta, og me skjønte at det ikkje var lenge før, men ho vart likevel forbausa då ho fekk melding 3 timar seinare om at snuppa var fødd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #19 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er bare barnevakten som får beskjed her om at fødselen er igang. men når ungen er ute blir det MMS-storm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #20 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde virkelig ikke tenkt til å nevne noe, MEN vannet suste ut midt under et familie selskap så da var liksom ryktet spredd!! hehe... MEN fødelsen tok jo over 1døgn så hadde det vært opp til meg hadde jeg absolutt ikke sagt noe før gullet var komt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #21 Del Skrevet 30. juni 2011 Jep opplevde at svigerinnen min la det ut på facebook, før vi hadde rukket å fortelle det selv til deler av familie og venner. Dårlig gjort, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #22 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi sendte sms til nærmeste familie (foreldre + søsken) når vi var på vei til sykehuset, og holdt dem litt oppdatert underveis. Etter fødsel ringte vi og fortalte det til nærmeste familie. Øvrig familie og venner fikk MMS etter noen timer, når vi hadde kommet oss litt til rette. Kommer til å gjøre det slik denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #23 Del Skrevet 30. juni 2011 nei. Vil heller sende glad-meldingen etter baby er født. Hadde ikke orket mas om hvordan det går underveis..ting kan jo gå galt og da er det ikke morro at alle sitter på hugget å venter på god-nyhet. Venter til ting har roet seg etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #24 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde ikke lyst til at noen skulle vite om det på forhånd før vi sto midt oppi det. Fødselen statret i halv 4 tiden på natta, og jeg sendte litt meldinger til stemoren min i 6 tiden på morgenen for var usikker på om jeg skulle kontakte sykehuset ol. Vi sendte også rundt melding til familien at vi var på tur til sykehuset, og at vi skulle si ifra når vi visste mer. Jett om alle ble forbauset når vi ringte imellom 11 og 12 på formiddagen og sa ifra at ungen var ute kl10 Måtte jo gi ungen sin første pupp og ta en dusj før jeg kunne ringe rundt Og det skal sies, alle i familien ville vi skulle si ifra, for mye av gleden med den dagen var ventetiden på at NÅ kommer endeli barnebarnet/unkel/tante ungen De syntes også det var godt å vite at nå var ventetiden snart over, da jeg gikk mye over termin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #25 Del Skrevet 30. juni 2011 Nei. Skulle settes i gang, noe som kan ta laaang tid (hvilket det også gjorde før det endte i KS). Hadde nok med oss selv og orket virkelig ikke å oppdatere folk underveis. Forrige gang visste feks svigermor og mine foreldre at jeg var innlagt, og det var et mas uten like om oppdateringer. Så her ble det gladmelding etter at baby hadde kommet ut. Men sannelig var det opptil flere som ble snurt fordi de ikke fikk vite med en gang at jeg var innlagt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå