Gå til innhold

ærlig talt damer....... skal mannen sitte å holde dere i hånda i 9 måneder ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kall meg hva du vil - sure bitch. Men kanskje du skal slutte å anta hva folk mener og heller lese det som står?

Jeg er ikke i dårlig humør eller egosentrisk. Han drar på fest som han vil, heldigvis er ikke det hver helg. Jeg svarte på det idiotiske første innlegget. Han er lei?? Han er lei??? Hva med hun som ikke kan drikke på fest, er det ikke bare trivelig om han da kan gjøre sosiale ting som ikke omhandler alkohol? Kan ikke han være avholds i de mnd hun er gravid?? Hvorfor går det ikke?? KAN han det ikke??? Overhodet ikke??? Jeg tenker over spørsmålene jeg, har ikke sagt noe om at det gjelder min fyr. Sa faktisk tvert imot at min fyr var på fester imellom jeg, di tullete egosentriske antakende dømmende kjerring.

Han sitter ikke å sturer med ei gravid kjerring, jeg er ingen kjerring, jeg er gravid og fantastisk godt humør, jeg drar ut og er sosial og helene er på selv om jeg ruger. Men jeg er lei ja!?! Og han kan han også, han kan være kul og si - vet du, vi er gravide sammen, og så lenge vi er det skal heller ikke jeg dra ut på fyllekalaser, da kan vi heller gjøre andre sosiale ting sammen. Han hadde vært kul min derimot skal på festival i helga, jeg er jo sjåfør ...kunne heller tenkt meg å feste, men ...så JA - jeg er lei uten å være egosentrisk, kjerring eller sitte å sture. Hva skal du dømme nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2måtrollsmamma:

Får nesten litt sympati til deg om mannen din blir lei av å være hjemme med deg... Min er faktisk hjemme og holder meg i hånda fordi han ØNSKER å gjøre det, ikke fordi jeg "tvinger han".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...