Gå til innhold

Dagens opplevelse skjedde på Barnas Hus i dag....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må le litt og si at jeg er ikke av de som forventer all verden va de som jobber i butikk, og spesielt på sommeren. Da regner jeg med det er en del sommervikarer ol. MEN prisene på Barnas Hus mener jeg tilsier at man skal få litt mer hjelp enn som så. Greit nok at det er kvaltiet som selges der, men...

I værtfall, jeg kom inn i butikken og trengte hjelp med sko til gutten min. Han har brei fot, så må alltid ha hjelp for å finne riktig sko. Jeg orker ikke fortelle hele historien, men for å gi deg et bilde på hva som skjedde... Jeg spurte dama om hvordan ei sko jeg hadde funnet fram var i fasongen og hun svarte: "Jo, den er fin den der". Jeg fortsatte med å forklare utfordringen med å finne sko til gutten min, og hun svarer: "Vi har mange sko å velge i her da". Hun går bort til hylla og bare ser på skoene de har.

Jeg skjønte at denne dama har mindre kunnskap enn meg når det gjelder sko, og gikk på en annen butikk:-) Samtalen fortsatte lengre enn jeg har skrevet, men orker ikke kjede dere med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme skjedde da vil skulle ha bilstol... Jeg stilte spørsmål om base, liggestilling ol... Visste mer enn henne før jeg kom inn i butikken...

Var ung da, så vi tok det med ett smil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt så mange dårlige erfaringer med barnas hus, at jeg har sluttet å handle der. Noe mindre kvalifisert personell skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde vell ikke tilfeldigvis på barnas hus i stavanger? Har aldri fått hjelp der, og spør du dem først om noe klarer dem ikke svare for seg engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også opplevd dårlig service på barnas hus. Men babyshop har faktisk gitt meg veldig god veiledning for kjøp av gåstol. Hun som jobbet fortalte masse om gåstolen og gjorde mye for at jeg skulle få se den i den fargen jeg ville ha den i. Vi sto sikkert rundt en halvtime og bablet om den gåstolen, har også kun møtt hyggelige folk på babyshop:-) Har kun handla i babyshop butikker i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guuuuud....don't get me started..!!!

Fy flate, på Barnas Hus på Sandvika storsenter er de bare helt håpløse...det ender ALLTID med irritasjon når jeg handler der!

Har sluttet å handle der nå, er noen mnd siden sist, jeg gidder ikke å finne meg i så dårlig service.

På Babyshop på Slependen er det noe helt annet, har alltid fått god hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet i over 2 mnd på nytt understell til vognen min. Aldri hører vi fra de og jeg må innom butikken for å purre hver andre uke. Ennå er ingenting skjedd og jeg sitter med en knekt tvillingvogn som vi ikke kan gå tur med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jg kontaktet produsenten/leverandøren direkte selv, tror det hadde gått på null komma niks å fått ordna opp. Barnas Hus giir jo dem dårlig reklame ved å holde på slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG mange kjipe Barnas Hus butikker med dårlig service..det er nok fryktelig dårlig opplæring ute og går, og mange unge ansatte.

Barnas Hus på Alnabru suger, samme med Barnas Hus på CC-vest.

Barnas på Sandvika storsenter synes jeg ikke er så ille. Den beste jeg har vært i er Barnas på Kilen i Tønsberg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnas Hus på Alna suger!!! Blir nesten nervøs hver gang jeg er nødt til å be om hjelp. Går det virkelig ann? Husker da jeg skulle kjøpe ny vogn, og ingen hadde tid å ekspedere meg eller hjelpe meg. Og det er jo myyye penger man bruker på slike ting. Og da jeg reklamerte på en hardbag, så var det helt umulig å få snakke med noen på telefon. Prøvde hver dag, flere ganger om dagen. Måtte med jevne mellomrom fysisk ned i butikken for å høre hvordan det stod til, når vi kunne forvente å få den.

De ansatte ser ikke på deg, de bare overser når de går forbi, som om de er redd for å møte blikket ditt og måtte svare på spørsmål. Kjære dere som jobber der, gjør noe med attituden. Er det fordi dere er underbemannet, så må dere si fra at det går ut over servicen til kundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at på Barnas hus i Fana - Bergen var det tidligere ganske laber servce. men de har skjerpet seg og nå er det helt ok service der, grenser av og til til god faktisk!

Dette minner meg om jysk tidligere eller norsk sengetøylager eller hva det het før. Der var servicen bare helt rævva. Men dette kom fram i media, de "vant" en "konkuranse" om dårligste bedrift i service. De er også kommet seg mye nå synes jeg.

Her har tydeligvis ledelsen på øverste hold en del å ta tak i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto i fjor sommer på Barnas Hus i Sandvika med en ubrukelig TFK vogn.

De hadde dager i forveien lovet å bestille en del til bremsen, noe de ikke hadde gjort.

Avtalen var at hvis ikke delen hadde kommet skulle jeg få låne en vogn i og med at vi skulle til Danmark dagen etter.

Hadde de vøgn å låne bort? Nei.

Der sto jeg da med tvillinger på 8 mnd, og en dårlig vogn som var innenfor garantitiden.

Endte med at de kunne få delen tilsendt fra Oslo med taxi, noe jeg måtte bare gledelig betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...