Gå til innhold

Anonymforumet i et nøtteskall, dagens konklusjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det som vanlig sterke meninger om alt.

Min dagens konklusjon gjelder menn, alkohol og fødsel.

 

Flertallet av damene her på anonym mener man ikke kan nekte mennene å drikke like før fødsel, men er de tilfeldigvis ute når fødselen starter og man ikke får tak i dem, er det god nok grunn til å hive dem på hue og ræva ut....

 

Hva er deres dagens konklusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konklusjonen er at det er flere mennesker som svarer på hvert spørsmål og ikke alle er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal mannen få lov å drikke. Han trenger vell da en utblåsning før det store skjer. "Å HERREGUD, bare 3 uker igjen og mannen fester i kveld" HALLO! Jeg vil nødig være parteneren til disse damene som ønsker å ha en slik kontroll på parteneren sin. For det er det vi er, vi er partnere, bestevenner og vi stoler på hverandre. Og om mannen var på fest på selve dagen jeg spøtter ut ungen, vell da ringer jeg han og ber han møte opp. Klarer han ikke oppføre seg får han enten sove det av seg, dra ut å feste mer eller drikke masse kaffe og vann og sette seg i et hjørne til han føler seg sikker på hva han driver med. De en menn, enkle små mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20:29 ikke bare bare det der gitt! jeg mente det samme som deg, om mannen var ute og festet når ungen kom, så var det bare å kontakte han og be han komme seg til meg/oss, problemet er bare: han VAR på fest når fødselen startet, jeg stresset ikke med det, for han kom jo til føden nesten like etter meg. MEN: På føden ble han nektet adgang til fødestua, pga at han hadde alkohol innabors, og fødselen skjedde så fort, så jeg endte opp med å føde ungen alene, uten noen jeg kjente tilstede, mens mannen satt på venterommet! Dette var INGEN behagelig opplevelse, var førstegangs fødende. Denne gangen er vi enige om at når det er 1 mnd til termin, så er det null alkohol på far i huset, derimot skal han få dra ut og feste og drikke med vennene sine dagen etter fødselen, så kan han feire i samme sleng.

Han misset opplevelsen av fødselen, og jeg mistet mitt fødsels følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...