Gå til innhold

Jeg savner eksen min,, tror jeg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste samboer og barn, og ønsker meg i utgangspunktet ikke noe annet!!!!

Men jeg hadde en så fantastisk "kjæreste" for noen år tilbake.... Vi var sammen i smug, i offentligheten var vi kun gode venner. Dette fordi 1. han var eksen til venninna mi, 2. vi hadde begge andre kjærester.

og JA jeg vet det er fælt, men vi var unge og dumme. Vi kjenner ikke hverandre så godt nå, ikke på samme måten. Men vi er gode venner og treffes en gang i blandt, med våre nåværende kjærester. Min samboer vet om mitt og *******s forhold, men *******s kjæreste vet ingenting. At vi fire treffes går helt fint, selvom jeg har dårlig samvittighet for at hun er uvitende. Samboeren min liker også *******, til tross for vår fortid.

Men jeg savner ham litt... hver gang vi treffes får jeg en fantastisk god klem, som får frem de ungdommelige følelsene i meg igjen. Det er så herlig. Sommerfuglene i magen min vekkes til liv og jeg føler meg så bra..

Måtte bare lurte det for NOEN... er jo faktisk helt forferdelig, så jeg tør ikke engang å si det til mine alle beste venninner.

Jeg vil absolutt ikke bytte ut min samboer og far til mine bare for noe i hele verden!!!! og jeg kommer ALDRI til å bli den utro jenta igjen som jeg var!! Men jeg må innrømme, at akkurat denne ene gutten, savner jeg litt... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror heller ikke jeg ville sagt noe til noen om dette faktisk, men heller holdt det for meg selv. Helt klart ikke riktig hva du / dere gjorde, men det er nå en annen sak. Alle har vel noe de tenker på en gang i blant selv om man er i et forhold, helt normalt det. Man må bare være bevisst på at man ikek vil gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...