Gå til innhold

Hva slags menn er dine ekser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser så om så mange her som har voldelige eller gale ekser, blir jo helt redd. Tror jeg har vært heldig, for jeg har bare vært sammens med snille fyrer. Er venn med dem idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to snille ekser, som jeg er venn med ;)

 

men så er det en, som ga meg trussler, skrev mye dritt og slikt.. han vanker forresten i dopmiljøer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BF på mitt barn er psykopat, vi har ingen kontakt med han i dag. I ettertid har han fått påvist en diagnose, og har endelig etter 8 år nå latt oss være i fred. Takker gud for akkurat det. Vet ikke hvor han bor og han aner ikke hvor vi bor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig vært sammen med helt ok fyrer , som jeg er venn med i dag, men far til barna,er dessverre psykopat og har truet både meg og barna, og har null samvær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex nr 1: Pertentelig blærumsoss med villa til mange millioner, kone og barn.

 

Ex nr 2: Godt gift marinejeger.

 

Ex nr 3: Kanadisk lege

 

Ex nr 4: Aner ikke hvor han er idag, men australsk og jobbet som leiesoldat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en som ble mer og mer voldelig i løpet av 4 år. Han har ny dame nå men vet ikke om han gjør sånt mot hun også..

 

Han andre ble forelsket i moren min, og har plaget henne i over to år etter det ble slutt med telefoner og sms til henne.. tror han har roet seg litt nå.

Ikke bare mor han var besatt av, ville aldri gi seg med meg heller, ga aldri opp, trodde jeg ville bli sammen med han igjen. En gang ringte han en kveld og ropte og skrek og gråt fordi jeg hadde besøk av en mann. Hæ? Jo altså han hadde gått bort til meg (ca 7 km) og sett inn vinduet!!! Psycho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange ekser, men de to jeg har er flott menn, begge to. Den ene har funnet seg ei nydelig dame og blitt pappa, den andre er fortsatt singel, finner ingen som matcher meg sier han, noe jeg syns er trist, da det er 6 år siden det ble slutt..Unner dem begge alt godt i livet, de fortjener å være like lykkelige som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun kjekke menn, sånn egentlig, og har kontakt med han ene enda. Han andre tror jeg at jeg såret for dypt - da jeg plutselig fikk angst og ikke orket tanken på at det skulle bli for seriøst og slo opp- nesten helt ut av det blå.

De er godt utdanna og har samboer og barn begge to i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine x'er er stort set ok fyrer. Èn har litt rot med livet sitt, men han er fortsatt en fantastisk mann, han har bare vært uheldig med sykdom og gjeld. Barnets far er godt gift og alt slikt, men han er svimete. Han jeg var med før min samboer er også en flott fyr, men jeg tror han kan komme til å utvikle et problem med alkohol om han fortsetter å være singel og ungkar. Alikevell en snill fyr.

 

Har derimot en venninne som har tre x'er (hun er singel nå). Hun er en kjempejente så jeg forstår det ikke, men hun har altså kun vært borti søppel. Førstemann er bare rett og slett en dust, egoistisk fyr som satte seg selv forran henne hele veien. Den andre var en narsisistisk jævel med noen voldelige tendenser. Sistemann gjorde alt som sto i sin makt for å bryte henne ned psykisk. Håper hun finner en god mann snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Bonde med litt for mye kjærlighet til 96% og utroskap

 

2 En såkalt arbeidsøker som mener at det er alle andres ansvar at det blir noe ut av han.

 

3 En narkotikadealer som viste sitt sanne jeg når vi hadde flyttet sammen..

 

Men han jeg er sammen med nå er selger, søt snill sexy glad ossv osv osv

 

Har vært sammen i fem år , forlovet nå og skal gifte oss til neste år..

 

Har et barn på et år å venter nummer to om seks måneder

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snill gutt (var dessverre ikke "voksen", men veldig snill, jeg ble mammaen)

En som viste seg å være slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle x'ene mine er kjekke, greie, alminnelige menn. Det eneste de har felles er at ingen av dem var den rette for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...