simsone Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Noen som kjenner seg igjen? Er ikke mye jeg orker. Blir så svimmel og trøtt at jeg blir kvalm.. noen som har det slik? I tillegg er det som om det eneste som hjelper er is eller noe å spise med smak eller sukker for å få bort denne ekle "smaken" i munnen og innvendig. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Lurer på om dette er normalt. Tenker bare på mat. Har lagt på meg 5 KG nå til uke 10. Flere som har lagt på seg??? Takker for svar;))
<harmoni> Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 høres akuratt ut som meg når jeg var gravid med den minste.. la på meg 10 kg på de 3 første mnd.. men la ikke på meg så mye etter det heldigvis
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Åh ja! Jeg kjenner meg absolutt igjen med å bli raskt sulten, ekkel smak i munnen (på en måte litt hjern-smak, metall... ubestemsomt;), kvalm, svimmel, trøtt, sliten, utmattet osv... Har de siste dagene med brekkninger og bom-løpeturer til badet fundert på om det er mange ukene igjen med denne formen! Føler jeg hverken har energi eller kapasitet til sønnen min, meg selv, venner, samboer, eller no :/ Lever konstant med dårlig sammvittighet for tiden.. MEN; så lenge den lille spiren klamrer seg fast denne gang (*alle gode ting er 3*, sies det)... så er jeg gjerne dårlig noen mnd lengre!!! ;D Jeg blir kvalm når jeg kjenner den ekle smaken i munnen, kvalm hvis jeg er sulten, kvalm hvis jeg har spist for mye, kvalm hvis jeg er for trøtt, for sliten osv.. Så har ikke gått opp noen kg enda, for jeg spiser lite men ofte. Det hjelper for meg! Og holder kvalmen i sjakk på dagtid. For verst er det om morgen og om kvelden... Jeg takler ikke fløteprodukter som gir "ettersmak" i munnen, eller den nevnte smaken, så tygger derfor mye sterke tyggiser som div Extra og pastiller. Er 10 fullgåtte idag
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Høres veldig normalt ut det du beskriver...desverre, det må vi bare leve med noen uker. Mitt beste tips mot den ekle smaker i munnen er sukkerfrie pastiller, som feks lackerol - jeg er helt avhengig.... de hjelperogså noen ganger når jeg kjenner kvalmen komme snikende. Jeg har til min store overraskelse ikke lagt på meg noe ennå, men det føles som om jeg har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå