Gå til innhold

Er 4500 mye for en 2008 emmaljunga duo edge? Brukt til et barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, synest det var i overkant mye for en 3 år gammel vogn. Jeg solgte min for det samme, den var 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga nettopp 8000,- for en helt ny en. Kunne velge dypdel og sportsdel selv, trengte ikke være lik farge. Prisen er nesten halvert av hva dne ville koste nå, og 2008 er 3 år siden. På en annen side er den jo litt "ut", modellen har jo gått ned i verdi 3 ganger alt. Men det kommer an på hvor brukt den er, om den er pent brukt, lite brukt osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det syns jeg. Burde i hvertfall ikke ta mer enn halv pris, men 2008 er tre år siden og ville da satt den til litt under halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok ikke Edge duo du kjøpte 19.21.

Der har baggen og sportsdelen samme kalesje og derfor ikke mulig å velge forskjellig farge. Og edgen ligger i overkant av 9000,-

Men en City cross derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar damer =) Da blir det en annen vogn ;) Dette er den modellen med teleskop handtak, ikke de du kan "knekke" opp og ned.. noen som vet hva den koster ny? 9000 er nevnt, stemmer det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man kan ta mer enn halv pris av det vogna faktisk kostet jeg da, og den kostet ikke 9000,- for tre år siden?

 

Halv pris av 2008 prisen er greit å begynne på, om ingen vil kjøpe kan man tillate pruting.

 

Jeg ville aldri betalt så mye, jeg ville prutet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga duo edge har veiledende priser (gjelder for såvidt alle modeller) og koster 8500 helt ny. Så 4500 for en som er tre år gammel hadde ikke jeg tatt. Man kan ikke forvente dt helt store for ting som er brukt selv om det er pent brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By 3500 kr for vogna. Mest sannsynlig så kommer hun ikke til og få noe mere for den uansett. Og de verste svaret du kan få er nei og dermed kikke etter for en ny vogn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det stemmer at Duo edge koster 9000,- med sportsunderstell.

Legg inn ett bud på 3500,- kanskje du får den litt ned i pris.

Vi har en 08 modell edge og betalte 8000,-(mener jeg å huske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant faktisk en 2010 mod på finn til 3900, så da ble 4500 plutselig uaktelt.. Orker ikke å forsøke å prute engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...