Gå til innhold

Jeg kasta mannen ut fordi han dro på fest 3 uker før termin


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 uker før termin var jeg hos jordmor og hun mente at jeg sto i fare for å føde lenge før termin. 3 uker før termin følte jeg meg ikke helt bra, men mannen ville absolutt på fest med kompiser. Jeg ba ham om å bli hjemme, men det ville han ikke og siden jeg ikke kunne nekte en voksen mann å dra på fest så dro han og jeg satt hjemme og var uvel.

 

Utpå kvelden fikk jeg plutselig veldig vondt i ryggen. Det gikk ikke over, kom regelmessig og jeg ringte føden. De mente at jeg var i fødsel så jeg ringte mannen min. Han tok ikke telefonen, men skrev på sms: "GØØØØY på fest! Kommer hjem snart".

 

Så der satt jeg med rier og gråten i halsen. Ringte taxi som kjørte meg 2 timer til sykehuset og fødte alene. Jeg gråter bare jeg tenker på det og fødselen min (som varte i 5 timer fra begynnelse til slutt) ble absolutt IKKE slik jeg hadde sett det for meg. Alene og gråtende på sykehuset mens han var på fest.

 

Dagen etter kom han langt utpå formiddagen. Bakfull og jævlig. Jeg ba ham pakke sakene sine og være ute av huset til vi kom hjem!

 

Verste minne jeg har av noe som skulle vært så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen for en idiot. Holder helt med deg i å be ham dra til helvete, jeg hadde vært så forbanna at jeg aldri kunne tilgitt neket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Stakkars deg! Kan godt forstå at du hev han ut! Det hadde jeg aldri tilgitt han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri følt meg så redd, så alene og så liten som da jeg satt alene i en taxi på vei til sykehuset.

Vet at mange føder alene og at det går bra, men jeg var virkelig ikke forberedt på at det skulle bli slik... Det var bare trist:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud STAKKARS deg!!!!!! Hadde gjort det samme som du gjorde... Hadde vært fly forbanna og gitt ham et GODT og HARDT spark i ræva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At mannfolk kan være så jævla dumme.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilgir ham aldri! Men en ting skal han ha: Han bidro til å skape min vakre datter og det er mitt fokus. Skulle bare ønske at fødselen hadde vært bedre, at han ikke hadde valgt bort oss til fordel for fest og at vi var en familie. Men det kan vi aldri bli.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19:14 og 19:15 : Jeg ble helt iskald da han kom på sykehuset og orket nesten ikke se på ham. Det var det største sviket!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke. Dette er min fødselshistorie. Om du legger igjen en kommentar med nick så kan jeg sende deg en PM.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde mannen din og si til saken da? Angret han ikke? Ba han ikke på sine knær? Skjønnte han ikke at han hadde oppført seg som verdens største idiot??

 

Skjønner deg god hi, mannen er skikklig tett når han ikke kan holde seg hjemme en kveld når han vet at fødselen kan starte når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres redselsfullt ut, HI. Skjønner at du reagerte såpass kraftig der og da.

 

Er dette den ørtende gangen han har skuffet deg grovt kan jeg forstå at det fløt over for deg, men om dette er hans ENESTE tabbe, vær så snill og tenk deg om før du vraker hele mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han angret seg veldig, men jeg klarte ikke å tilgi (klarer enda ikke å tilgi). Ville ikke se ham, ville ikke at han skulle røre meg eller være nær meg. Han hadde tatt sitt valg om å dra på fest og da fikk han ta konsekvensen av det. Han ødela alt!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hans eneste tabbe, men jeg klarer ikke å tilgi ham for dette. Det var ikke slik det skulle bli med taxi alene til sykehuset og føde med jordmor og barnepleier som eneste støtte. Han skulle vært sammen med meg. Han skulle vært der når barnet kom ut. Vi skulle hilse på barnet sammen og vi skulle sammen vært lykkelige.

Han skulle IKKE dratt på fest og kommet bakfull på sykehuset neste dag. Neste dag holder ikke for meg.

 

Hvordan kan man tilgi noe slikt? Det er over 1 år siden dette hendte, men det sitter fortsatt i.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke. Dette er min fødselshistorie. Om du legger igjen en kommentar med nick så kan jeg sende deg en PM.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke se for meg at han har vært Mr. Perfect før dette jeg altså. Sikker på at ikke varsellampene har blinket så lenge at du bare ikke så det lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg tolket deg som om dette nettopp hadde hendt :o)

 

Hvordan man tilgir noe sånt? Tja. Det tar tid og mye jobbing, men om man er innstilt på å klare det, kan det funke.

 

For deg virker det som om det funker best uten mannen, du har jo hatt tid til å tenke gjennom avgjørelsen på ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var aldri Mr. Perfect, men en helt vanlig fyr. Gud vet hvor mange ganger jeg har analysert alle årene vi var sammen for å finne noe og gud hvor jeg har skyldt på meg selv for at jeg burde sett det komme, men jeg har ingenting å peke på bortsett fra den hendelsen. Hvem vet hva han tenkte på den kvelden?

 

Men det kan være at du har rett. Mulig at jeg burde sett og skjønt...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sendte du melding om at fødselen var igang? Og at du var på vei til sykehuset? Og at ungen var født? Og enda kom han ikke? Det høres VELDIG spesielt ut..

 

hvordan var han i forhold til svangerskapet ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding om at jeg tok taxi til sykehuset siden jeg ikke fikk tak i ham og at fødselen mest sannsynlig var i gang. Fikk aldri noe svar og sendte ikke flere meldinger. Han fikk vite av sin mor (som også var mer enn rimelig forbanna) at jeg hadde født den natten.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt ham tilbake. Flyttet hjem til stedet vi kommer fra ikke lenge etter fødsel. Han beholdt huset og jeg kjøpte nytt hus.

Har et godt forhold til hans foreldre, som er enestående mennesker, men han ser jeg sjelden.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for et sammentreff, på fødeavdelingen på tvnorge er det en russisk mamma som ikke får tak i typen sin, da han akurat har vært på fylla! for noen super IDIOTER! tenk å skulle dumme seg slik ut..!? tom jordfar virrker irritert på han:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...