Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 ...jeg kom 2 timer etter at de ringte, og da var de dritsure! Herremin da, klarer de ikke passe han da? Hæ? Jeg blir gal av de som jobber i barnehagen. De er så blærete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Og ellers da. Hva skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 de trodde vell kanskje du kom litt før.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 2timer. Skjønner jo at en feber-syk gutt setter en liten demper på dagens gjøremål for resten av gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Klarer og klarer. Når et barn i barnehagen blir sykt, krever det (selvfølgelig) mer oppmerksomhet enn vanlig, og KAN smitte de andre barna som er der. Vi er der stort sett 10-30 minutter innen de har ringt alt etter setting og hvilken form de er i. En liten gutt som er syk vil ha kos og trøst av mammen sin, og så må de forklare hvorfor du ikke kommer. Er det lang vei å hente? Visste de at du kom til å komme etter 2 timer? Hos meg i forrige uke var det en som ble syk og jeg ble oppringt. Jeg satt på kafe 30 minutter kjøretid unna bhg (Og før dere tar livet av meg.. første kafebesøk på 2 år... så jeg er ikke sånn som lever på kafe).. Jeg sa at vi må bare få betalt, og kjørt så kan ta litt tid.. Da vet de om det, og jeg var der 40 minutter etter. Det er det lengste vi har brukt på å hente han, men da hadde han sovet i en krok med teppe etc.. fredelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Nå var de vel ikke sure fordi de ikke klarer å passe en febersyk 3åring, men fordi du lot DIN febersyke 3åring være i barnehagen i 2 timer etter at de hadde ringt og sagt i fra. Er jo ikke akkurat så snilt mot sitt eget barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Trolleri, trollera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Det kan godt ta mer enn to timer fra vi blir oppringt til vi kan være i barnehagen om vi har uflaks med tidspunktet. Det er ikke en gang bestandig vi har telefonen på hele tiden. Om vi sitter i møter eller på flyet for eksenpel er den ikke på. Det må barnehagen takle og gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg har en gang blitt oppringt da jeg var i Bergen mens ungene var i barnehagen utenfog Oslo. Far satt i møte med telefonen av og 1 1/2 times kjøring til barnehagen. Da tar det selvfølgelig tid før vi kan være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg skjønner at dette innlegget er tull, men 2timer er ikke helt urealistisk at man kan bruke fra man får beskjed til man kan være i barnehagen. Jeg reiser med kollektiv i Oslo-området og nå er ikke det bare enkelt nå når de både reparerer toglinja og veien på en gang. For å komme meg hjem må jeg først ta t-banen til Bryn og så toget videre derfra. Det tar ca 1time. Hvis jeg hadde jobbet på andre siden av sentrum i forhold til der jeg bor, så hadde jeg antagelig brukt minst 1,5time. Bussen går ikke raskere og heller ikke det å kjøre selv, ettersom de har vedlikehold på veien også så kapasiteten er dårligere enn den pleier å være. Hvis man i tillegg har litt lengre vei enn jeg har fra stasjonen og til barnehagen, så tar det jo fort litt tid det også og plutselig har det gått 2timer og det forutsetter at man får dratt med en gang. Heldigvis vil det gå litt raskere for oss når toget går hele veien inn til oslo igjen, men det er jo mange andre som pendler langt hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 I barnehagen hvor jeg har mitt barn så må barna hentes innen en halvtime om de er syk! Er det noe som gjør at man ikke har mulighet til det så gir man beskjed om det å det er greit, men grunnen til at syke barn skal hentes innen en halv time er at et sykt barn krever mye, å det blir da til at en ansatt blir sittende med det ene barnet noe som ikke går i lengden! Jeg har full forståelse for dette å skjønner de ble sur når du kom etter to timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er derfor vår bhg. har en kontaktperson utenom mor/far som vi kan ringe til ved sykdom hvis vi ikke får tak i foreldrene. 2 timer er ikke greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Klart det unntaksvis skjer at det kan ta lang tid før en av oss kan nå frem til barnehagen, men stortsett er ikke begge mobiler av samtidig. Barnehagen har også nummeret til sentralbordet hos oss begge om det skulle være krise. Av og til kan reiseveien være lang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Om man risikerer å bruke 2 timer på å hente sykt barn så bør dere ha reserveløsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #14 Del Skrevet 30. juni 2011 Grunnen til at vi bruker barnehage er at vi eropptatt når vi er på jobb. De fleste dagene ville det ikke ta 2 timer å hente om vi ble oppringt, men det skjer. Vi har også reserveløsning i min mor, men hun er tross alt også i full jobb og kan ikke bare gå fra jobb. Om de ansatte blir sure en gang forde barnet vårt blir sykt og vi ikke er parat til å hente med en gang får de bare bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå