2 tette og 1 badehette Skrevet 27. juli 2011 #76 Skrevet 27. juli 2011 Kommer inn her jeg. Hadde IKM på mandag, og ennå ingen TR eller symptomer på at den dukker opp, men man vet jo aldri. Ei heller symptomer på at jeg skulle være gravid, så her lever jeg litt i spenning. Har prøvd siden beg.av april. og har to fra før
Hybelkanina Skrevet 27. juli 2011 #77 Skrevet 27. juli 2011 Æsj, TR kom i dag, tre dager før jeg hadde regnet med til og med. Rakk ikke engang å snikteste... hehe... Syklusen har vel ikke stabilisert seg helt ennå tenker jeg, men da får jeg regne med 24 dager i neste syklus også og prøve meg igjen på IKM uke 34. Krysser fingrene for dere andre, og begir meg inn i PP 2.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. juli 2011 #78 Skrevet 27. juli 2011 off,, sikkelig kjipt å få tr denne mnd, når jeg var så sikker! menmen, hadde en syklus på 31 dager denne gangen hadde på 44 dager sist gang.. så håper den er enda kortere neste gang lykke til til dere som ikke har fått tr
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 28. juli 2011 #79 Skrevet 28. juli 2011 Jeg hiver meg med på denne tråden jeg:) Vi har ikke fått prøvd så mye dagene rundt el, men jeg er ganske ustabil og det har vært mye de andre dagene denne syklusen. Jeg har ikm på søndag og føler meg helt rar innvendig. Til tider murringer, kvalme, kjempe trøtt og humørsyk, men for meg kan dette være tr-tegn -så vi får se
bebbis? Skrevet 28. juli 2011 #80 Skrevet 28. juli 2011 Ja, ja... da kom tanta til meg også, da... kom i går kveld... Må innrømme at jeg ble sabla skuffet, altså.. er så naiv at jeg trodde vi nesten skulle få klaff med en gang.. nå går vi da inn i 3. PP.. I dag har jeg kjøpt EL tester også.. så nå får vi prøve skikkelig.. Da blir det vel å lage en ny tråd med uke 34, da... ja, ja.. :-)
Evigoptimisten Skrevet 28. juli 2011 #81 Skrevet 28. juli 2011 Gratulerer med graviditeten lullaby, så moro:) Jeg er såååå misunnelig!! Du har helt rett *lille blomst*, jeg kan ikke endre nicket mitt;) Krysser fingrene for at du slipper å passere året som prøver, jeg syntes også det var litt nedtur.... men nå venter jeg på snart halvannet års prøving, hvis det er en liten trøst;o) Her er fortsatt ikke tr kommet, men kjenner at den er rett rundt hjørnet - blæææh!! Jaja, det er vel ikke annet å gjøre enn å brette opp ermene og gå inn i neste runde. Vi hadde lagt inn tidenes rekord med aksjer, men den gang ei!! Satser på at det var min mulige "ødelagte" eggleder som ikke slapp egget gjennom, og at neste pp går egget på riktig side!! (Det er muligens noen rusk på den ene etter ul, og venter på kikhulsoperasjon i løpet av høsten). Vi har satt oss på venteliste på prøverør, men 8mnd venting, mars neste år!!! Det føles jo som en evvvvighet! Skal klare det selv før det;o)
lillevidunder Skrevet 28. juli 2011 #82 Skrevet 28. juli 2011 Hvilket merke har du kjøpt på EL tester? Jeg har brukt de en stund, men hatt litt ulike erfaringer...prøve det igjen om 14 dagers tid jeg og...(.
2 tette og 1 badehette Skrevet 28. juli 2011 #83 Skrevet 28. juli 2011 Ble en kort visitt her i uke 30. Testet positivt for en liten stund siden og er overlykkelig! Blir tredje barnet vårt
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 28. juli 2011 #84 Skrevet 28. juli 2011 Gratulerer så masse 2 tette + 1 til i 2012 ! Så morsomt at det klaffet for dere. Jeg er veldig spent iom at jeg enda har noen dager til IKM
Evigoptimisten Skrevet 29. juli 2011 #85 Skrevet 29. juli 2011 Ingen tr besøk her enda, 1-2 dager på overtid. Mulig pergoen har utsatt el litt, ingen følelse på at jeg er gravid hvertfall.
mammatil2imai Skrevet 29. juli 2011 #86 Skrevet 29. juli 2011 Krysser fingrene for deg Evigoptimist! Her er IKM i dag og det murrer veldig i magen. Det rare er at jeg ikke har funnet EL denne mnd (sjekker nøye både med temping, tester og sjekking etter slim og åpen tapp) men i dag er det slim, på dag 32... Tok bidronninggele for første gang denne mnd og gir den skylda for å ha drept EL :-(
Evigoptimisten Skrevet 29. juli 2011 #87 Skrevet 29. juli 2011 Takk for det Alvine;) Ingen tr gir enda håp, men kjedelig hvis biodronninga har klusset det til. Jeg var også innom det i løpet av vinteren + alt det andre Wild yam, vitex o.l. Kuttet det for 2-3 mnd siden, og sliten nå med ustabile sykluser, fra tidligere fast 28/29 dager,hvor jeg nå har hatt opptil 35dagers... noe dritt!! Jeg har blitt skeptisk til hva jeg putter i meg.. Jeg har blitt spådd at jeg få en kjempe god nyhet i disse dager som gjøre meg lettet av glede. Ble spådd graviditet innen 1-4 mnd, for 1 mnd siden, så lever jo litt i håpet siden tr enda ikke er kommet. haha! Litt skeptisk til spåing, men gjorde det for moroskyld...
mammatil2imai Skrevet 29. juli 2011 #88 Skrevet 29. juli 2011 Ja virker som det er klusset til pga bidr. geleen. Angrer som en hund på at jeg forsøkte dette nå, denne pp hadde vi ferie alene når EL var ventet og la inn aksjer 3 ganger daglig. Kan ikke regne med å få mulighet til det hver mnd... Skal hvertfall ikke ta mer av det jeg heller Spennende med spåing da, jeg elsker sånt og det er jo mye som stemmer! Du får oppdatere når du vet mer. Det hadde vel vært deilig å kunne stryke seg fra den ventelista du nevnte... Lykke til!
Evigoptimisten Skrevet 30. juli 2011 #89 Skrevet 30. juli 2011 Tr kom igår ettermiddag, så da ble det ikke noe gledelig nyhet som var graviditet iflg spåing, hehe. Jaja, da sier jeg igjen, som jeg har sagt altfor mange ganger før: " Da bretter vi opp erma, og prøver på nytt!" Venter på min ladycomp monitor, så nå skal vi hvertfall være sikre på at vi legger inn aksjer på riktig tid. Hvis vi muligens har bare 50% sjanse, hvis den ene egglederen er tett(?), så kan vi hvertfall ikke misse noen elèr.... Leeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Er det noen andre jeg kan gratulere med positiv test? Heier på dere!!!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 31. juli 2011 #91 Skrevet 31. juli 2011 Da var IKM her og jeg klarte selvfølgelig ikke å la vær å teste. Den ble som forventet negativ, men ingen spor etter tr -så får bare leve i håpe frem til den titter frem:) Var bare første pp, så er enda med godt mot
Silja81 Skrevet 31. juli 2011 #92 Skrevet 31. juli 2011 Grattis til dere som fått det til denne pp Selv går vi over i 6 pp. Har bestemt oss for å ikke tenke så mye på prøvingen fremover. Blir knust hver gang tr kommer. Er innstilt på å aldri bli mor og håper på at det er andre ting som kan gi mening i livet . Men blir vi gravide så ser vi det som et velkommet under. Skal slutte å henge her så mye og skal også slutte med el-tester. Er ikke bitter og vet at vi ikke prøvd veldig lenge. Men har prøvd, håpet og ønsket så mye det siste halve året at jeg ikke orker mer. Mulig skuffelsen går over denne pp og men akkurat nå er det pause fra bim som gjelder og fokus på andre ting i livet. Lykke til dere andre som fortsetter prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå