lillevidunder Skrevet 22. juli 2011 #51 Skrevet 22. juli 2011 Hei! Kommer innom jeg også, spennende å lese alt dere har skrevet ). Jeg er 11 dpo (har en syklus på ca 34 dager denne mnd). Var gravid i 6+4, men misten desverre. Ble gravid på første forsøk ). Nå er jeg veldig spent på om det har gått igjen... Synes det er veldig vanskelig å vite om jeg har symptomer eller ikke...om det er psykisk ). Har vært litt småkvalm, murringer nederst i magen, mye på do (både det ene og det andre) og er mye sulten. For ikke glemme, uuutrolig trøtt. Må vel vente en ukes tid til, før jeg kan ta en test... Litt utålmodig gitt ). Spennende tider og spennende sommer!
Hybelkanina Skrevet 22. juli 2011 #52 Skrevet 22. juli 2011 Blir med dere her jeg! Jeg har IKM 30. juli, men har en følelse av at det ikke skjer noe denne gangen. Er 1. pp, brukte 3 mnd sist og tenker at det neppe går noe raskere denne gangen.
*lille blomst* Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #53 Skrevet 22. juli 2011 Så fine symptomer dere har bebbis og tyrjente! Lover godt! - jeg har opplevd såre/ømme bryster de gangene jeg har vært gravid;) Sterkere strek på el test i dag også, men ikke helt topp. Lurer på å spare gubben til i morgen! Ikke veldig lysten på action i sengen i dag heller! fy så ille det som skjer i det kjære landet vårt!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 23. juli 2011 #54 Skrevet 23. juli 2011 hvordan er formen jenter? jeg har fortsatt ømme brystvorter, løs/hard mage, og har hatt mensmurringer, og trodd jeg har fått mensen i hele kveld (veldig kjedelig siden jeg har vært i bryllup) men har vært edru kjørte ;p også har jeg vert litt uvel i hele dag.. så får bare vente å se
Mamma med spire Skrevet 24. juli 2011 #55 Skrevet 24. juli 2011 Spennende symptomer du har tyrjente:) Formen min er så som så, men samtidig ikke så mye utenom det vanlige. Har vondt i puppene, bekkenløsning og er irritabel, men det er sånt som bruker å komme ikke så lenge før mensen. Ellers så har jeg veldig sure oppstøt, men vet ikke om det er av noen betydning. Har lagt inn aksjer annenhver dag hele denne måneden så her i huset så håper vi på det beste, men tør ikke å ta noen glede på forskudd eller håpe for mye siden jeg er så redd for å bli skuffet sånn som jeg har blitt de andre månedene. Litt usikker på ukm også siden perioden var lenger enn vanlig forrige mnd, men ikm skal iallefall være en gang i neste uke så jeg får bare vente å se:) Håper det går bra med alle dere andre og at det er vår uke:)
bebbis? Skrevet 24. juli 2011 #56 Skrevet 24. juli 2011 Tyrjente... dette høres jo veldig bra ut... Jeg har samme som deg mammamio.. jeg syntes i går kveld at jeg hadde vondt i puppene, de klør litt, og i går kveld syntes jeg de var veldig tunge.. (selvfølgelig) ubehagelig tunge.. men som mannen min påpekte så bruker jeg DD så de er jo ganske tunge uansett, da.. men jeg mente da at de var unormalt tunge.. hehe :-) Jada... (han er igrunn mer tålmodig enn jeg gir han kredit for tror jeg.. ) Kvalm er jeg jo også... Har litt rart vondt i magen.. og ryggen.. og er ganske irritabel.. og når jeg kjenner etter, kanske klare mensensmerter i magen... Jeg er også litt usikker på IKM for forrige måned så kom TR 3 dager over, så er usikker på om det betyr at syklusen min er lengre, eller om det bare var da.. må nok bare innrømme at jeg rett og slett ikke kjenner min egen kropp egentlig.. Men så var jeg dum også.. for jeg burde ha stoppet med det, og latt det være inntil onsdag som visstnok er IKM.. jeg hadde egentlig lovt meg selv (og mannen min, som forrige måned kjørte skytteltrafikk mellom meg og apoteket, og brukte halve lønna si på tester) at jeg ikke skulle ta noen test før 1. august, for da ville jeg være sikker på at jeg var over. Jeg tok en test i skjul i dag morges, den lå og skrek på meg i skapet og var igjen fra forrige måned.. Den var selvfølgelig negativ.. så nå er jeg litt lei meg for det, irritert på meg selv som ikke kunne vente, og selvfølgelig overbevist om at det rett og slett var for tidlig for å teste.. Så vi får se...
lullaby Skrevet 24. juli 2011 #57 Skrevet 24. juli 2011 Denne måneden føler jeg at jeg er gravid, men det har jeg gjort tidligere også Synes puppene kjennes ømme og litt tunge, har hatt stikkinger i magen, sure oppstøt og litt følelse av halsbrann. Forrige syklus var på 26 dager og da har jeg ikm på fredag. Men har ikke vanligvis så kort syklus, så må kanskje vente til søndag før jeg tester. Jeg er så spent!! Lykke til til dere alle!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 24. juli 2011 #58 Skrevet 24. juli 2011 Dette er vår først pp, og vi hadde ikke samleie rundt den datoen el var forventet. På samme tid har jeg ganske uregelmessig mens og forrige gang klaffet det på et samleie. Jeg er ikke stresset og det murrer en del i magen i tillegg til at jeg er en smule irritabel. Spennende:)
Mommy Mia Skrevet 25. juli 2011 #59 Skrevet 25. juli 2011 Da har alle symptomer kommet, men blenda hvit test idag 4-5 dager før ikm! Så kan likesågodt være lureri oppi toppen og sterke ønsker om et lite knøtt! Har alltid fått tidlig utslag på tester før, så vi får se
Evigoptimisten Skrevet 25. juli 2011 #60 Skrevet 25. juli 2011 Da er uka vår her jenter!! Noen som allerede har testet positivt eller? Selv har jeg prøvd å ikke kjenne etter symptomer, men det er jo aldri lett, hehe. Har jo gjennom det siste året hatt "alle" symptomer, men ALDRI hatt en eneste positiv test! Ikm onsdag/torsdag, hvis syklusen er normal igjen etter bruk av pergo denne måneden. Mulige symptomer: tunge bryst, klør på brystvortene, litt melkeaktig utflod, dobesøk hver natt, hodepine, og ganske kort lunte. Håper jo at vi har klart det nå, men samtidig så er jeg blitt litt sånn "hvorfor skal det klaffe denne gang, når det ikke har gjort det på 15 måneder"... jeg er lei nå ja, puh! Sliter litt fordi det er 4 venninner som føder/har født i sommer, og vet flere andre har nettopp begynt å prøve, og venter bare på at neste graviditet blir publisert, uff.. er ganske tungt til tider. Sorry syting, men er vel her man kan få det ut... Nå håper jeg virkelig at mange av oss går inn i lykkelige omstendigheter i løpet av uken.
Mommy Mia Skrevet 25. juli 2011 #61 Skrevet 25. juli 2011 Jeg skulle aldri ha sett på testen nå igjen, for der var plutselig dukket opp en svaaak skyggestrek! Aldri opplevd skyggestrek uten at det tilslutt har blitt positivt før! Men så har jeg aldri stolt på en svak test før heller! Spennende, selvom jeg tviler! Tror ingenting enda, bare håper:)
lullaby Skrevet 25. juli 2011 #62 Skrevet 25. juli 2011 Tok en test nå i ettermiddag, og den var svakt positiv! Nå krysser jeg bare fingrene for at testen fortsatt er positiv og sterkere i dagene framover. Forventet ikke mensen før tidligst fredag. Jeg er så glad, men tør ikke juble ennå!
Hybelkanina Skrevet 25. juli 2011 #63 Skrevet 25. juli 2011 Ja, da var uken her! Har ikke min IKM før lørdag, men kan godt hende jeg drister meg til en test noen dager tidligere. Har ikke et eneste symptom, men på den annen side - sist vi var prøvere hadde jeg "masse symptomer" hver eneste måned, bortsett fra den måneden da jeg faktisk var blitt gravid. Så ingen symptomer trenger ikke være negativt Lykke til med testing denne uka jenter, håper flere her inne kan forlate "Bli Gravidforumet" denne måneden!
Mamma med spire Skrevet 25. juli 2011 #64 Skrevet 25. juli 2011 Det er så gøy å se at det er noen som begynner å få svake positive tester:) jeg er ikke helt sikker på ikm, men den skal iallefall være en gang mellom onsdag og søndag så jeg må enda vente noen dager. Men av en eller annen grunn så ha jeg mistet trua på denne måneden og er mer eller mindre overbevist om at mensen kommer. Har vært gravid fler ganger uten å vite det før, så symptomer er ingen garanti for svangerskap for meg, men alikevel så tror jeg ikke denne måneden gikk som jeg håpet. Kjenner tendenser til mensensmerter, men prøver å holde litt fast på håpet alikevel. Er jo enda noen dager igjen før jeg får vite med sikkerhet..
mia_maria Skrevet 25. juli 2011 #65 Skrevet 25. juli 2011 I dag var det IKM for meg, og TR kom like presis som hun alltid gjør:( Er bare vår andre pp, men ble allikevel utrolig skuffet. Hvor ofte har dere sex rundt el? Synes alle gir forskjellige råd. Noen sier flere ganger om dagen, mens andre at man skal gjerne vente en dag eller to pga. sædkvaliteten. Første pp hadde vi hver dag fire dager før og etter el. Denne gangen kun tre ganger totalt den uken. Har bestemt oss for å gå for et par ganger daglig dagene før og etter el neste forsøk. Går det ikke nå vurderer vi å avvente litt. Samboeren min fridde for en uke siden så det blir bryllup neste sommer:) Har ikke lyst til å være høygravid eller akkurat ha født... Vi går se, er jo ikke umulig å utsette bryllupet heller. Kanskje det er det som skal til? Skader vel ikke å ha fokus på noe så hyggelig som et bryllup istedenfor el negative tester etc. Lykke til jenter. Håper dere får det til denne gangen:D
lillevidunder Skrevet 26. juli 2011 #66 Skrevet 26. juli 2011 Jeg også hadde IKM i dag og TR kom til morgenen i dag (, Kjenner jeg er utrolig skuffet nå, men men... Er vår andre pp etter SA i mai, og håpet at det skulle gå denne gangen. Lurer i grunn på det samme som du spør om mia_maria ang EL. Håper du (vi) får svar fra noen her inne ). Lykke til alle sammen )! Spennende tider, men også litt skuffende de gangene man finner ut at det ikke gikk denne mnd heller. Men SNART skjer det vel for oss alle ).
Mamma med spire Skrevet 26. juli 2011 #67 Skrevet 26. juli 2011 TR kom i dag og jeg kjenner jeg er utrolig skuffet selvom jeg innerst inne viste den ville komme. Da går jeg inn i 11pp og IKM i uke 33. Vi har samleie hver andre dag gjennom hele perioden siden det er det jeg fått beskjed om at er det beste, men etter 10pp etter sa så begynner jeg å miste troen på at det er det som skal til.. Ønsker resten av dere lykke til denne uken og håper dere går videre til 1 trimester:)
SuperMuffin Skrevet 26. juli 2011 #68 Skrevet 26. juli 2011 Jeg også har IKM i dag, men ingen tegn til TR enda. Men mulig og typisk at hun dukker opp i løpet av dagen. Hvis ikke er jeg forbedredt på at hun også kan være forsinket. Er som mange av dere andre i den tankegang at dette ikke er vår pp, så gleder meg allerede til neste pp og forsøk. Får heller ta en test til søndag om TR ikke har dukket opp. Masse lykke til alle sammen, er bedre å være realister og bli mektig overrasket tenker jeg
mia_maria Skrevet 27. juli 2011 #70 Skrevet 27. juli 2011 Dumt at TR kom til deg. Håper jo alltid at vi som er her får det til:) Noe veldig rart skjer med meg om dagen. Skrev jo at TR hadde kommet på mandag, men vet ikke helt om det var falsk alarm. Har såvidt vært litt blod disse dagene. Tok en billigstrimmel i går kveld men den var negativ. Bestemte meg for at hvis jeg ikke hadde fått mensen til i dag tidlig så skulle jeg kaste meg i bilen og kjøpe en test til. Men her sitter jeg.... Livredd for at den kommer til å være neg. og ta fra meg dette helt sinnsyke håpet jeg har om at det har klaffet denne gangen allikevel. Kryss fingrene for meg jenter, nå drar jeg:) ps. er på ferie hos min kusine som er gravid i 7. mnd. Har bedt den lille jenta inne i magen hennes om å be til babygudene om at det er min tur denne gang:p hahaha, så fjollete man blir av dette prøvegreiene
Evigoptimisten Skrevet 27. juli 2011 #71 Skrevet 27. juli 2011 Hvordan går det lullaby? Fortsatt positive tester? spennende... Så kjedelig med dere som har fått eller føler tr kommer!! Jeg har ikm idag eller morgen hvis syklus er stabil igjen. Føler også at tr er like rundt hjørnet, men klamrer meg som alltids til et lite håp. Må innrømme jeg er skikkelig lei nå. Har alltid noen milepæler om f.eks: innen min venninne føder i august, da MÅ jeg jo være gravid, eller innen påske, da er kan jeg nok annonsere graviditeten, neste ferie er jeg nok gravid, osv osv.. Har vært ganske mange slik tanker gjennom disse 15 mnd med prøving. Kanskje jeg nå bare skal endre nicket mitt, føler meg overhodet ikke osm noen evigoptimist lenger, hehe, mangler rett og slett positive ting å fokusere på..... huffa! Jaja kom igjen: ingen tr - fortsatt håp!!! ;o) )
*lille blomst* Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #72 Skrevet 27. juli 2011 ikke bytt nicket ditt evigoptimist! du gir til andre også ved å ha et sånt flott nick! Er det mange gravide eller hopper nesten alle videre i ny ikm uke? Jeg har ikke ikm før 6aug siden el var en uke forsinket... men må jo prøve å følge litt med hvordan det har gått for dere! (el kom forresten i helgen som var, så var ikke så stas å holde på. en plikt aksje ikk vi inn, men ikke mer) Har ikke noe tro på denne pp jeg.... så om tr kommer neste uke så er jeg over i 1.år som prøver... Litt kjedelig, for mannen min begynner ukependling fra midten av august, så da skal det godt gjøres å treffe på el de neste mnd! Troa på 2012 barn er der fremdeles, men hadde håpet på graviditet snart!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. juli 2011 #73 Skrevet 27. juli 2011 æsj, var nok bare veeeldi pms... har ikke hatt noe til det før, så var nok pergoen som spillte meg et puss denne gangen :/ for i dag kom tr.. to dager før den skulle faktisk.. jaja, bedre lykke neste pp lykke til jenter
lullaby Skrevet 27. juli 2011 #74 Skrevet 27. juli 2011 Fortsatt positiv test her, ja! Må det bare fortsette slik nå! Har du tatt test evigoptimist? Lykke til til alle dere andre!
Mommy Mia Skrevet 27. juli 2011 #75 Skrevet 27. juli 2011 Æsj, da svinner håpet mitt også for denne PP.. Etter en nesten usynlig skyggestrek og en klar men ultratynn sytård strek på strimmel tester igår, så fikk jeg blendahvit både clearblue + og strimmel test idag ! Jeg som trodde jeg kunne overraske kjæresten idag tidlig med en positiv test. IKM i morgen eller fredag. Det har alltid gitt utslag før noen dager før om jeg har vært gravid, så jeg tror nok jeg stoler på testene idag og venter på TR. Neste mnd blir det EL tester igjen, har klaffet to ganger med billigester sine EL tester, så får nok bestille inn Selvom ikke spirene klamret seg igjen de to gangene, så er jeg iallefall sikker på vi traff helt sikkert. Gratulerer til dere det har klaffet for denne PP og så snakkes vi andre i neste runde. Neste gang SKAL det klaffe, nå har vi "prøvd" på og av siden september, med to SA. Ønsker virkelig denne babyen, begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå