maitroll86 + maitroll. Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hei jeg er helt ny her inne på forumet, fordi samboer har vært totalt negativ til tanken på å få barn, nå har han plutselig snudd og vi er nå blitt prøvere, det eneste jeg tenker på er å bli gravid, har ikke kontroll på EL eller TR fordi den er uregelmessig nå trenger jeg da noen gode råd på veien for å få full klaff. Det er over 1 år siden jeg sluttet med p-piller, men har fortsatt ikke kontroll på TR...
-Blåklokke- Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 hei du! Har dersverre ingen gode råd til deg, men ønsker deg masse lykke til med prøvinga:) Jeg er ny prøver selv. Begynte i begynnelsen av juni, ikke klaff enda men fortsetter med prøvingen og håper det klaffer snart: )
-Blåklokke- Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 hei du! Har dersverre ingen gode råd til deg, men ønsker deg masse lykke til med prøvinga:) Jeg er ny prøver selv. Begynte i begynnelsen av juni, ikke klaff enda men fortsetter med prøvingen og håper det klaffer snart: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå