Gå til innhold

Blir helt snål av denne vognjungelen!!

Anbefalte innlegg

Har begynt å se etter barnevogn og vet ikke helt hva som er bra og ikke.. har termin på tykkeste vinteren så må være en vogn som er god til å drasse rundt i snøen :P

Har vel falt litt for Emmaljunga City Cross mn den er jo ganske dyr og så at jeg kan få en Simo vogn til mange tusen mindre mn syns ikke den ser like bra ut og liker at City Crossen blir "to" vogner pga at en kan ha forskjell på baggen og sportsdelen..

Men tenker folk pris og prøver spare ned el kjører en bare på?

Er det tåpelig å bruke 9tusen på en vogn og burde jeg heller ta en jeg ikke liker like godt mn som koster 5tusen?

Hva gjør dere??

Fortsetter under...

Jeg hadde simo til jentene mine... kjempefornøyd med den vognen. Kanskje litt tung, men ikke noe problem for meg å løfte...

Denne gangen til min siste beibi har jeg valgt å kjøpe helt ny emmaljunga city cross... vet den er dyr, men det er min siste beibi og siste sjangs til å velge meg ny vogn... og da slo jeg til med den dyre... Skal jo ha den i 3 år... og jeg skal gå mye tur , så kan jeg selge den til halv pris når den tid kommer og da har jeg hatt en vogn til ca 5000 i 3 år... vogna betyr veldig mye for meg... kan nesten ikke vente med å legge guttebeibien min oppi å trille meg en tur med den eneste vogna jeg hadde lyst på ...

Lykke til med vognevalget....

jeg er ikke glad i emaljunga i d hele tatt...ikke fordi de ikke er fine eller gode, men av den enkle grunn at de får seg selv til å fremstå som om vognene er produsert i sverige og tar seg betalt deretter!! de vognene er produsert i polen på lik linje med stort sett alle andre vognmerkene (med et par unntak som peg perego som er hovedsaklig i italia og et par andre som er prod. i kina og vesten) som simo, basson (de fører også abc vogner m cobraen ol.), babytroll osv...! sjekk ut basson...kjempe fine vogner til en helt annen pris! ringte selv til basson i danmark og spurte og fikk svar på sp ang størrelse ol:)

Annonse

Har ikke fått min vogn enda, men har bestilt en hippa duo med svinghjul, og gleder meg veldig til å få den=) Men har 2 venninner med emmaljunga city cross, og begge sier det samme- den er forferdelig i sørpeføre på vinteren. Men det er jo ulemper med alle vogner såklart, den er jo flott på mange andre måter. Har hørt mye bra om Simo kombi, at den er stabil og god bl.a, men littegrann tung. Men man skal leite lenge etter en vogn som ikke har noen minus på lista, desverre...

Jeg har falt helt for emmaljunga city cross, og siden jeg bare har lyst på ett barn så kommer jeg til å kjøpe alt jeg har lyst på og alt nytt :) Men nå bor vi bare en halv time fra Sverige og har tenkt til å kjøpe den der :) Er jo nok av folk som kjøper brukt på finn så sikkert ikke noe problem å få solgt det som er pent brukt etterhvert!

Jeg kan ikke ha noen svinghjul på vognen da det blir trilling fra desember.

Alle vogner sliter vel på sørpe føre mn kansje greit at vognen ikke er så tung i tillegg.. kansje..

Det jeg er redd for er at det er mange vogner som er minst like god som city cross`en mn at jeg har fått på Emmaljunga skylappene som gjør at jeg ikke ser annet :P

Det jeg i hvertfall vil anbefale er å kjøpe den du virkelig ønsker deg,uavhengig av pris visst du har råd til det selvfølgelig. Ser ikke vitsen med å ta det nestbeste,for så å angre i ettertid. Jeg vet om mange som har opptil 4 vogner i løpet av 2-3 år(fordi de aldri blir helt fornøyd).

Selv har jeg hatt Emmaljunga Mondial Duo i tre år og det er den eneste vognen vi har hatt. Den passer like godt til nyfødt som den gjør til en 2-3åring.

Lykke til i vognjungelen,det finnes mange fine:) Selv sto valget hele tiden mellom Emmaljunga og Simo til vårt bruk, men jeg har sett noen av de Basson vognene og de er ikke så dumme de heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...