Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet første gangen dere var borte fra det noen timer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca. 3 mnd var jenta mi første gangen vi begge var borte fra henne. Hun var hos "tante", en barndomsveninne av meg som også er fadderen hennes. Vi var i bursdagsfest til min mor så og si i nabohuset, så tok meg 1 minutt å komme om det skulle være noe, og jeg kom innom og ammet etter behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet var ca 2 uker, og var hos mormor og morfar i 2 timer mens vi var på kino. Dvs. Mormor og Morfar var hjemme hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 mnd. Da trengte jeg og mannen min noen timer alene. Da gikk vi ut og spiste og kom rett hjem igjen etterpå. Bestemoren var hjemme hos barnet.

 

Jeg hadde barnevakt kun to ganger før han fylte 8 mnd (andre gangen var han 6 mnd).Jeg ville ikke ha barnevakt fordi jeg ikke ville tukle med ammingen og jeg var ikke klar for det. Men etter 8 mnd så syns jeg plutselig det gikk helt fint å sende han vekk litt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var borte 3 timer på en kveldskonsert da babyen vår var 2 uker gammel. Det var min bestemor som passet henne, og hun sov alle de 3 timene vi var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å komme meg ut sammen med mannen en tur. Ut for å spise kanskje. Men, "noe" holder meg liksom tilbake. Noe av grunnen er at hun roter og tuller en del når hun får flaske, så det kan være en liten utfordring å få henne til å spise. Er nok litt redd den som skal passe henne ikke får i henne mat... Men, det irriterer meg at jeg ikke "tør", for jeg trenger litt tid alene med mannen kjenner jeg. Trenger at noen gir meg et dytt i ræva...

 

Hun er forresten 2 mnd.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...