Gå til innhold

21 mnd og overnatting en helg hos besteforeldre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere?

Er han for liten? Ellers har han sovet hos dem 4-5 ganger på en overnatting. Han har ellers et veldig godt og nært forhold til dem...

Jeg sliter litt med å gjør det.. Andre som har gjort dette før og vil dele sine erfaringer...

 

KUN seriøse svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet. Tipper poden vil ha det like fint der om han er der i to dager som i èn. Og jeg mener (i motsetning til mange andre) at litt lengre samvær med andre omsorgspersoner ikke skader. Er jo noe med det å faktisk gi både barn og besteforeldre TID sammen. En overnatting går så alt for fort for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen snella vår var uten oss var da vi reiste på bryllupsreise.. 3 overnattinger hos besteforeldrene, da var hun 11 mnd=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejenta mi på 5 mnd skal være 2 dager hos mormor nå til helga. Pappaen leverer henne tidlig lørdag morgen og jeg henter henne søndags kveld. I august skal hun kanskje ha 2 overnattinger der. Tror hun kommer til å klare seg fint jeg, kommer nok til å være verre for meg. I prinsippet vil jeg at hun skal lære å være trygt andre eteder enn bare hos mamma og pappa og eneste måten å gjøre det på er å "låne henne bort" litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet?

 

Snupp hadde da vært på overnatting lengre enn det før det tidspunktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...