Gå til innhold

Modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var på min første modningsakupunktur i går og det var i og for seg fint. Fikk nåler i hode, armer, knær og føtter. Sovnet etter en stund, så avslappende kan jeg skrive under på at det var. Jeg skal få enda en runde neste uke.

Om det har nytte for seg gjenstår å se! :)

Skrevet

Jeg har hatt d to ganger men jeg synes ikke d er så veldig avslappende når d står på... Har blitt kjempetrøtt etterpå men om d virker gjenstår å se!

Skrevet

Hei,

Når er det vanlig å begynne med modningsakupunktur? Jordmor nevnte at vi skulle prate om dette på kontroll i uke 34. Burde jeg bestilt noe før dette?

Skrevet

Vanlig å begynne fra du er 35 uker. Jeg har gått tre ganger nå, og blitt utrolig trøtt etter hver gang. Kroppen kjennes mye bedre enn forrige svangerskap på denne tiden, så mye bra gjør det for meg. Men spent på å se hvordan det evt kan påvirke fødselen.

Skrevet

Her får man ikke komme inn før man er 37 uker på vei, altså fødeklar. jeg skal 2 ganger i neste uke, og det er alt jeg rekker før akupuntøren min drar på ferie. :S

Skrevet

Akupunktøren min sa at hun vanligvis begynte med dette fra uke 37, men at jeg kunne komme i uke 36 om jeg hadde andre problemer som bekkenløsning ++ som jeg også ville ha behandling for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...