Gå til innhold

Hvor mye aluminiumsfolie trenger en om en vil lage seg noe "skumle" saker(stoff)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Logikken tilsier at det ikke trenger o være så mye - all stoffkomsum er jo i små mengder, hvis du sammenligner det med et glass vann; altså, et glass vann ca 3 dl, stoff noen få gram.

Annonse

Jeg TROR tanken hans var vannpipe, men jeg vet jo ikke hvordan den lages. Jeg bare vet de bruker aluminiumsfolie på en eller annen måte der, og en plastflaske som de lager hull i, eller noe.

Så det er "bare" hasj, i tilfelle..... Jeg lurte bare på om det kreves store mengder, eller om en 5 cm på en rull-lengde er nok til dette.

HI

Vannpope får man jo kjøpt i ordinære butikker, det samme med tobakken - som gjerne er frukttobakk. Til min vannpipe trenger jeg noe sånt som 3x3 cm med folie på toppen hvor kullet ligger.

Annonse

Da var det nok det han skulle ha det til. Pokker, jeg er så lei av alt dette.

De skulle røyke frukt-te var hans første forklaring. Så kom det at det var frukt-tobakk, og at han ikke hadde nevnt frukt-te i hele tatt...... men jeg tror nok ikke det i den gjengen der, nei....... Da hadde han jo bare kunne forklart meg det og sagt hva de skulle ha folien til? Hvorfor snike i skuffene, og skjule hva en tar der ved å liksom ta en plastpose sånn synlig, om alt var på det tørre og rene?

HI

"Da hadde han jo bare kunne forklart meg det og sagt hva de skulle ha folien til?"

Var det ikke nettopp det han gjorde når han forklarte at de skulle røyke frukttobakk da?

Kanskje han sniker i skuffen fordi du er så mistenksom og ikke tror på han når han forteller sannheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...