Gå til innhold

Noen som har vært plaget med regelmessige vonde kynnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge gikk dere med det?

Jeg har gått nå i to dager med det jeg trodde var rier, de kommer hvert 3 og kan være regelmessige opp til 10 timer før de avtar i 2-3 timer før de starter på igjen.

 

De er veldig vonde, nesten som svake rier, de tar skikkelig tak og varer i to tre minutter av gangen. Jeg sitter å puster å peser.

 

 

Var på føden i dag da je er helt utslitt, men de hadde ikke påvirket livmorhalsen som var hele 3 cm. Det var veldig travelt der nede og fikk kun tatt ctg i 20 minutter, og den viste 3 veldig sterke kynnere, hun ene syns de virket mer som rier.

 

Men ble sendt hjem igjen uten noe svar egentlig, er det vanlig at det er slik, jeg er tredjegangs i uke 35...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rarrt du ble sendt hjem igjen, når de trodde det var rier?? Ring de igjen hvis det ikke gir seg! Og mas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk foresten med sånne kynnere fra ca uke 20 til 40. Var inne flere ganger og sjekka at det ike var rier. Og ble sykemldt.

 

 

1826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk sånn en uke, da hadde jeg 3 cm åpning og de tok vannet. Fikk hardere rier av det og kom opp på 5 cm åpning av meg selv. Da satte de riestimulerende drypp og 5 timer senere var ungen født.

 

Om jeg var deg ville jeg gått til akupunktur i morgen, det gjorde jeg dagen før jeg fødte. Maseriene ble mye tøffere av det og da begynte de påvirke mormunnen også, så da jeg kom til kontroll dagen etter kunne de ta vannet. Dette var i uke 37 da, uke 35 er jo litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Altså det var ene jordmoren som syns det så ut som rier på ctg'en, men legen som tok innvendig ultralyd sa det var kynnere siden livmorhalsen ikke var blitt påvirket.

 

Nå har jeg faktisk begynt å blø, er helt lyserosa blod som kommer, og det stikker voldsomt nedentil. Vet ikke om det kan ha noen sammenheng med den innvendige ultralyden, men føles ikke slik siden det stikker veldig der nede. Jeg tok innvendig ultralyd klokken 4, og merket nettopp lyserosa blod i bindet.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...