Gå til innhold

En erigert Sturla Berg-Johansen? På stueveggen? anyone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sa jeg heller ikke. Syns også han er kjempetøff. Men om jeg skulle hatt en erigrert penis på veggen hadde jeg valgt Odds. Mest pga prisen, og at det faktisk er malt av en mester.

Når det er sagt er nok eleven god hun og, men Sturla er ikke et ikon for meg enda, derfor hadde det talt til hans fordel om utstyret svarte til mine forventinger (ja jeg har faktisk sett for meg at han var meget velutrusta), for å kunne havne på min stuevegg.

Annonse

Hadde maleriet vært fint skulle jeg da gjerne hatt det på veggen jeg, men ikke i stua, tror guttene mine på 7 og 10 år ville funnet det ganske pinlig ;)

Men jeg likte ikke bildet jeg da, synes hodet ble for lite i forhold til kroppen og det var for mørkt og dystert. At tittelen er "det lekne mennesket" kan jeg ikke forstå i det hele tatt, han ser ikke mye leken ut der han står ...

Jeg likte bildet godt ;) Og det er jo lekent fordi han er erigrert? Dersom man har litt fantasi kan man jo se for seg hva som skjer videre?

Kunne hatt det på soverommet - men tror nok at jeg hadde blitt møtt av heftige protester fra min bedre halvdel. Hehe....!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...