Gå til innhold

gave til barnehageansatte....


pip pip

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å gi gave til de i barnehagen når barnet slutter?

Vesla har gått i en liten familiebarnehage i 4 mnd, hvor det har vært henne og en annen gutt.

I morgen er siste dagen, til høsten begynner hun i vanlig barnehage.

Så er litt usikker på om jeg skal kjøpe gave til de to som jobber der? og i tillfelle hva. Lurer litt på en flaske vin.

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da mine barn sluttet i den lille familiebarnehagen for å begynne i vanlig barnehage kjøpte vi en gave. Vi valgte å ha ungene der nettopp fordi vi kjente dem og de er fantastiske mennesker som tok kjempegodt vare på ungene våre.

 

Kjøpte ikke så mye da, men da eldste sluttet kjøpte jeg en liten pakke med småprodukter på bodyshop. Da andremann sluttet kjøpte jeg en flaske vin og litt sjokolade (Heimdal hjemmelaget).

 

Koselig å bli satt litt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage selv, og har fått noen gaver opp igjennom når barna slutter. Har fått en flaske vin, en blomst, eller et kort med takk for i år+tegning fra barnet, kort som barnet har laget selv, sjokolade, kokebok, og ja litt av hvert :)

 

Alltid kjempekoselig med en liten oppmerksomhet! Ikke så mye som skal til, og vi regner jo absolutt ikke med å få noe så det er bare koselig! Da føler man at man har gjort en god jobb og blir satt pris på både av foreldre og barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte.

Er en koselig måte for å si takk for oss, og barnet har stortivdes her.

Bor på en veldig liten plass ikke mye utvalg i ymse butikker, men vin går jo bra :) Syns ikke noe om blomsterbutikken her- dårlig kvalitet på blomstene. Ellers hadde det vært noe også.

Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...