Gå til innhold

håper det er noen snille der ute som vil svare meg :)


sopelime8

Anbefalte innlegg

er gravid, i uke 4, men jeg fant ut at jeg var gravid for godt over en uke siden.... tokk da 4 tester og en digital så ja er gravid.. Men det jeg lurer på om det kan ratt være tvillinger siden det vistes såpass tilig på graviditetstesten? Har mensenmurringer, kvalm og rar i kroppen.. pludselig kjæmpe trøtt osv.. har følelse av at det vil gå bra, da jeg ikke hadde det for 2 mnd siden da det endte med SA:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke gi noe svar på hvorfor det viste såpass tidlig på testen, men det gjorde det med meg og første gang jeg var gravid og det var ikke tvillinger..muligheten er jo selvsagt der, men det er altså ikke nødvendig at det er to bebiser bare fordi testen slår ut tidlig. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det er bra med symptomer. Det var tidlig å finne det ut ja. Det kunne jo være nærliggende å tro at det er tvillinger, he,he, men sier ikke dette på noe som helst vitenskaplig grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei man vet jo ikke , å synes det er merkelig at det skulle slå ut såpass tilig med symtomer som : forskjølelse (?) kvalm, spydde, dårlig iform, svimmel... så tokk en digital test for noen dager sider bare for å få det bekrefta å da sto det GRAVID.. Håper at den/de vil holde seg der :) Men har en god følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behøver ikke ha noe å si, for om du hadde el tidlig, så vil test slå ut tidlig.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et poeng det ja, Trultemora:-) Lykke til i svangerskapet hovedinnlegger, og gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...