Gå til innhold

Håper flest mulig vil titte innom her og svare meg på dette. Gjelder mulig for mye sex.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å bli gravide, og mannen min har fått vite at han har både få sædceller og at de er noe trege.

 

Jeg har lest på nett at det er lurt å ha sex annen hver dag, eller hver tredje dag når tilfellet er slik som her. Men mannen min mener man trenger bare EN sædcelle, og mener vi bør ha sex hver dag. Har eggløsning i de kommende dagene, kan dere være så snill fortelle meg hva som er lurest av oss å gjøre?? Blir det ikke for mye med hver dag, vil han skyte med løskrutt??

 

Har nylig fått vite om situasjonen hans, men før det prøvde vi både hver dag og annen hver i eggløsningsperioden.

 

Har noen av dere hatt en mann med dårlig sædkvalitet som likevel gjorde dere gravide ved sex hver dag? HÅPER DET! Da slipper jeg å diskutere med han...

 

By the way, venter på ivf.

Tuuuusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mr. Gyn som vi var hos sa at det holdt med sex dagen før EL, på EL, og dagen etter, det var da 80% av treffene skjedde. Men jeg har også hørt at det er dagen før dagen som er "best (altså 3 dager før). Det blir litt som å gjette på høna eller egget, ingen vet vel helt sikkert når den sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er og ha sex fordi derer har lyst og prøve å la være og henge dere opp i at dere skal lage barn (vet det er lettere sagt enn gjort... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha mye sex, men prøv å vente med å ha sex i form av samleie til "eggløsningsdagene", for å ikke "bruke opp den gode spermen" .. (haha ja, VET at det høres dumt ut)

 

Etter samleie bør du unngå å gå på do, og helst stå på hodet eller noe for at sjansen for at sædcellene finner fram er bittelitt større! Går du på do faller jo mye ut igjen, og kanskje er det de treige sædcellene som er de gode? Det vet man jo aldri. Så hjelp de treige med å finne frem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

 

Noen flere som har noen formeninger om at for mye er dumt med dårlig sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...