Ella <3skatten min<3 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Skriver her siden det er ralativt lite aktivitet på "bryllupsdebatten". Vrir hjernen trill rundt om dagen, i håp om å finne den perfekte morgengaven til mannen min, vi gifter oss om en månede. Han fikk nettopp ny klokke til 30års dagen sin, og har selv ordnet slipsnål og mansjettknapper til bryllupsantrekket - så det utgår. Han har playstation 3 - ellers så hadde jo det vært perfekt. Hjemmekinoanlegg har han også - og bilder av meg, vel det er uaktuelt. Hadde opprinnelig tenkt på å gi han "båtførerprøven" i gave, men det er umulig å finne noen i nærheten som ordner gavekort på slikt, ingen vil ta forhåndsbetaling, og man kan ikke melde seg på så lang tid i forveien (tenkte han kunne ta den til neste vår). Hjelp mottaes med STOR TAKK
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Da har jeg ett forslag; Lag ett flott gavekort på båtførerprøven selv! Sett av pengene på en egen konto du har, skriv på gavekortet at det er nettopp det; ett gavekort på båtførerprøven til neste vår. Du kan lage det fint i ett dataprogram, eller litt sånn scrapbook-aktig for hånd. Ett forslag et å bruke ett bilde av han i båt hvis det finnes, eller ett bilde av dere eller noe annet Ett hjemmelaget gavekort er jo 100 ganger mer personlig enn ett kjøpt ett Jeg har laget masse gavekort selv, så om du ikke er av den kreative sorten kan du sende meg en pm så kan jeg se om jeg rekker å hjelpe deg før jeg drar på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå