Gjest Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg prøver å bli gravid. Tok ut hormonspiral 03.05.2011. Fikk mensen første gang 27.06.2011. Synes det tok lang tid før jeg fikk min første mens....? Men det varierer jo veldig fra person til person. Nå håper jeg bare jeg blir gravid! FORT!! ) Selv om jeg har endometriose Men jeg hører folk si: ikke tenk på det, da skjer det. Vet dere hvor vanskelig det er å IKKE tenke på? Huff! Kyrss fingrene for meg
Happy H Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Velkommen her og grattis som prøver:) Enig m deg at d e umulig å ikkje tenke på d;) veldi lett for andre i si!! Hihi... Krysser fingre for deg og håper d klaffer fort:)
MinTurSn@rt? Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Er det pstav du har hatt? jeg skal ta ut min om 3 dager, å er skikkelig spent.. håper ikke det tar så lang tid før jeg får tilbake syklusn;P Lykke til ;-D
maitroll86 + maitroll. Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 hei, å lykke til. jeg også vil bli gravid. jobber med saken, men tror det vil ta laaang tid, er iallefall forberedt på det, siden jeg har litt uregelmessig TR, og ikke da har kontroll på når jeg har EL. er forestenn ny her på forumet så alt er nytt å uoversiktlig. er det flere som meg her ute???
Gjest Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Takk!! Ja er det. Åssen tenker man liksom ikke på det? hehe Tusen takk for det. Er veldig spennende, blir min første
Gjest Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Lykke til selv ) TR? EL? uff er ny her selv og ikke veldig inn i disse forkortelsene :S
Gjest Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Takk!! Ja er det. Åssen tenker man liksom ikke på det? hehe Tusen takk for det. Er veldig spennende, blir min første
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 Hei, jeg fikk en 27/28 dagers syklus rett etter jeg tok ut staven. Når jeg hadde den i så var det ikke noe kontroll på når, eller hvor lenge den varte! Gratulerer som prøver, og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå