Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 er det slik: du må ha vert i inntektsgivende arbeid i 6 av de 10 siste månedene. uavhengig av hvilke, så lenge det er sammenhengende. om du kun er i jobb de 6 første månedene av denne perioden, vil permisjonspengene regnes fra disse månedene. om du er i jobb de 6 første månedene, og SÅ får dagpenger (60% av den intekten du hadde) de neste 4 månedene, så vil utbetalingen bli en utregning av disse to forskjellige "lønningene" tisammen. og nøyaktig hvordan regnes det ut? hvilke måneder går de da utifra? i siste alternativ vil jeg få en del penger de siste 4 månedene og en redusert utbetaling i permisjonspenger, i alternativ 1 vil jeg IKKE ha inntekt de siste 4 månedene, men få en høyere permisjonsutbetaling basert på min orginale lønn. men ikke helt sikker på at det faktisk var sånn hun mente.. men slik jeg tolket det.. himmel.. at det ikke går an å få konkrete forståelige svar!!! Selv direkte fra nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå