Gå til innhold

Slutte brått med Prednisolon etter negativt forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt 20 mg prednisolon i 1 uke fra egginnsetting, også 10 mg daglig i 1 uke. Skulle egentlig fortsette med 5 mg daglig, men siden jeg har testet negativt idag så lurer jeg på om man kan slutte direkte eller om man skal trappe ned? Noen som vet? TAKK :)

Fortsetter under...

Hmm. Ja, jeg tror jeg skal fortsette med 5 mg noen dager til. Fikk ikke svar fra klinikken idag, så jeg får prøve igjen imorgen tidlig :)

Og JAAAA, det var kjedelig å få negativ test. Er jo på en måte forberedt da dette var mitt 7. ordinære forsøk uten å lykkes, men så har man alltid det lille håpet. Men det ble ikke denne gangen heller :( Tror snart jeg må gi meg i dette "gamet" dessverre :(

Ja man har jo alltid håp,og heldigvis for det;-) men skjønner hva du mener. Jeg har hatt 5 forsøk selv ,uten så mye som en eneste positiv test:-(( vi tar de forsøkene vi har offentlig, så gir vi oss om det ikke blir noe,det er jo ikke bra for kropp og sinn dette i lengden heller:-(

Heisan.

Det var trist å høre at det ikke lykkes denne gangen heller. Du har stått på hardt og lenge....

Ved mine siste tre negative forsøk har jeg gått på 10mg Prednisolon, og da har jeg (ihht klinikkens råd) alltid sluttet tvert. Dosen er så liten at det ikke skal være noe problem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...