Gå til innhold

Kvalm, svimmel og ufsen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke dette... Ingen matlyst da alt gjør meg kvalm eller gir halsbrann. Er så slitsomt å ha det sånn :( Går rundt å føler som om jeg har halvveis influensa på en måte, men har ikke det. Blæææ

Noen andre som har det sånn? Er i uke 35 nå og babyen er aktiv og det virker som om han har det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. Spesielt når jeg skal legge meg på kvelden. Har funnet ut av at det hjelper litt og spise lakrislisser, men så var det noen som sa at lakris kunne føre til høyt blodtrykk igjen, så vet ikke hva som er beste egentlig. Vi er like langt forresten. Har også følelsen av å ha feber, men termometeret viser at jeg er helt fin. Merkelige greier. Skal ta det opp på kontroll om enn uke.. Aktiv baby her også (-:

Skrevet

Usj ja det er så ubehagelig. I dag er bekkenet mitt rimelig bra (må bruke krykker i perioder) Og så skal jeg være plaget med dette :((

Jeg liker ikke lakris og det hadde sikkert vært godt for blodtrykket mitt. Hehehe. Mistenker at det kan være det som gjør dette.. Ligger på 100/50. Skal ikke på kontroll før 20.juli, men vurderer å bestille meg en ekstra time..

Når er terminen din?

Skrevet

Huff, krykker høres slitsomt ut.. Bare å bestille time da, vi gravide har lov til å mase litt (: Har termin 8 aug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...