Gå til innhold

Barnas Hus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen med meninger om Barnas Hus på Lade i Trondhjem? Var der og skulle kjøpe bilstol og barnevogn etc denne uka, men makan til mindre kundevennlig sted skal man lete lenge etter! Kjørte ganske langt, og grunnen var jo for at de hadde 25% på alle bilsetene denne uka. De to som vi kunne se jobbet der, var mer interessert i å snakke med hverandre, enn med kundene. En at ekspeditørene kom etterhvert bort dit hvor vi sto, men når vi spurte om noe fikk vi bare halvsvar tilbake. Hun visste ikke og hadde heller ikke tenkt å hjelpe oss. Noen bør få seg et smilekurs! Begynte derimot å pakke ut noen esker med ryggen mot oss..

 

Ble så vi dro igjen uten å kjøpe noe..handlet alt på nett etter vi kom hjem og satser på at vi aldri må reklamere på noe!

 

Flere med erfaringer derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste grunnen til at vi handlet er var rabatten på babybjørn vippestolen. Kundeserviceen der er en spøk. De virker ikke intresset i kundene i det hele tatt. Nå har jeg hørt at dette gjelder flere Barnas Hus, så er ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, servicenivået på Barnas Hus på Alnabru er en vits. Avd Strømmen litt bedre, men milevis av hva f eks Babyshop og Rudo har. Skulle nesten tro de søkte etter sure folk som ikke ønsker å lære noe om produktene i jobbannonsene sine.

 

Gudskjelov så kjører ofte Babyshop og Barnas Hus like kampanjer, så slipper å handle der mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med Babyshop og Rudo i nærheten er heldige! Tror ingen av de er i Trøndelag dessverre. Hadde bare vært fint med litt konkuranse for Barnas Hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt fullstendig totalt talentløse på service på Barnas hus Lade. De er mest opptatt av å snakke med hverandre ja. Det var så ille en gang at jeg lurte på om jeg var usynlig. Jeg hadde et spørsmål og gikk bort til disken der og spurte, unnskyld, men kan jeg forstyrre litt? Da så de dumt på meg å sa ja??? Spørsmålet mitt kunne de ikke svare på. Skulle kjøpe en grind foran trappen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hva du mener. Har også opplevd FLERE ganger at de "svarer" litt frekt ved spørsmål om ting. Føler seg bare dum når man går ut av butikken. Har sluttet å handle der, mye bedre på Tiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi skal handle bilstoler går vi en annen plass.

I Kristiansand har vi en butikk på Sørlandsseteret som heter Barneland. Der jobber det en mann med virkelig peiling! Han reiser på kurs osv i sverige, kan alt om montering, om barnet sitter riktig i stolen osv. Jeg tenker at det er helt avgjørende!

 

Han fant ut at vi ikke kunne ha den beltestolen til 4 åringen vår som vi først hadde tenkt. Ungen ble sittende helt feil. Det kaller jeg service.

 

Andre småting kan jeg godt kjøpe på Barnas Hus, men jeg får aldri hjelp der, så må vite hva jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja barneland er heeet super. Samme er barnas hus på stoa i arendal. Der jobber det også en mann med virkelig peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at ledelsen ved Barnas Hus ville hatt beskjed om dette... Hadde jeg vært leder for en så stor kjede ville jeg ønsket tilbakemeldinger om slikt. Man skulle heller ikke tro at leverandørene var interessert i at deres kunder ikke fikk den servicen som kan forventes. Leser at noen har ventet 2 mnder på et understell, da hadde jeg kontaktet leverandør direkte selv. Ville tro at de hadde rydda opp rimelig kjapt. Er jo vi som er grunnen til at de eksisterer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas Hus på Tiller og Steinkjer er jo bare helt fantastiske! Kjempesnille og hjelpsomme, men litt treige om man bestiller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnas hus i arendal er helt forferdelig.

 

Skulle opp å kjøpe vogn der, jeg var eneste kunde i butikken, det jobbet to eller tre i butikken som stod og pratet ved kassen om sitt privatliv i stedet for å komme bort og spør om jeg ville ha hjelp.

Etter å ha vært der i 15 min og sett på div vogner bestemte jeg meg for å gå...i det jeg var på vei ut så spurte en ansatt om jeg trengte hjelp....det var altfor seint.

Kjøpte heller vogn på nettet!!

 

Kundeservice kan de ikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas hus på Lade er tragiske ja. Virker ikke som de som jobber der har lyst å jobbe der iallefall, makan til dårlig kundeservice ja!! Tiller er i grunn ikke noe bedre, sure og grinete!!!!

 

En dag i fjor høst kjøpte jeg tripptrapp stol til lillemann og hadde han da oppi en handlevogn som hørte til butikken. Tenkte ikke på at når jeg da gikk ut med handlevogna så peip det pga alarmen på den. Fikk jeg da lov til å bare trille handlevogna ned på parkeringa så jeg fikk lagt fra meg tripptrappen da?? Neeei da, de trodde ikke jeg ville komme tilbake med den, for det var så mange andre som ikke gjorde det. Så da gikk jeg da med en 5 mnd gammel baby på ene arma og tripptrapp eska i den andre arma.

Rimelig irritert da altså!!! Nei, disse som jobber på BH burde skjerpe seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg skryte litt av Barnas hus på Tiller!

Bor like ved, og etter flere barn har jeg handlet det meste der.

Får bestandig kvalifisert hjelp. De som evnt har vært nye spør gjerne om hjelp så de kan gi korrekt svar tilbake, får hjelp til å bære tunge ting ut i bila(når jeg har vært gravid) hjelp til å montere det som trengs, (bilstoler og vogner)

Har ofte fått med små gaver når jeg har handlet mye. (rangle til vogn, kosebamse, puslespill til barnet som var med)

 

Eneste negative jeg har å komme med, må være at det ofte er for travelt der.

De ansatte tar seg god tid til å hjelpe de som trenger hjelp, og det tar derfor litt tid ofte, før hjelpen kommer til deg.

Har innsett at det ikke er de ansattes feil, de gir god service, men har veldig mange kunder.

Er derfor innstillt på å vente litt dersom jeg trenger hjelp til noe, siden jeg setter pris på ordentlige svar når jeg først lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledelsen for Barnas Hus burde virkelig lest disse trådene her ja.

 

Som sagt har jeg ventet i over to mnd på nytt understell til tvillingvognen min. Først i sist uke fikk jeg en lånevogn. Siden jeg har tvillinger er det umulig for meg å komme meg rundt og jeg er virkelig skuffet over den dårlige behandlingen på Barna Hus.

De skylder selvfølgelig på at leverandøren er treg, men det forsvarer overhodet ikke at de ikke en eneste gang har gitt meg tilbakemelding.

De har tydeligvis ingen system for å følge opp reklamasjoner, noe som er utrolig dårlig til å være en så stor butikk.

 

Jeg har handlet absolutt alt til tvillingene mine der, men det har aldri vært pga god kundebehandling. Heldigvis har vi fått Babyshop her i den senere tid, så heretter er det de som får pengene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...