Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Sterke mensensmerter kommer med jevne mellomrom. De har tatt seg opp nå. Må puste de igjennom. Eller er det bare regelmessige kynnere tro? Jeg er jo bare 32 uker på vei. Er ganske sliten nå, så har ikke så mye lyst å dra ned å få sjekket dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Når jeg fødte min nr,2 nå i januar, så trodde jeg jeg bare hadde maserier som føltes som menssmerter (kun langt nede foran). Dette var ulikt riene med førstemann som føltes mer som "tak" fra ryggen, rundt og nedover magen hvis du forstår.. Men de bare økte i intensitet og i løpet av en time kom de hvert 10.minutt og skal love jeg måtte puste! Du kan jo se an en time eller to før du bestemmer deg, evt. ta en telefon til fødestedet ditt - bare for å være på den sikre siden. Lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 At du ikke har lyst til å sjekke det fordi du er sliten, uroer meg litt. Selvfølgelig skal du sjekke det. Omså ta bare en telefon til føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Etter jeg fikk hvilt meg litt så ga det seg. Var så sliten i dag at jeg neppe hadde orket noe føden i dag. Hadde sovnet bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå