Gå til innhold

Hva slags musikk hører deres barn på?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her i hus er barnesanger totalt uinteressant for fem-åringen. Han er kun interessert i rap/hip-hop. Kanskje ikke så rart med en mor som også kun hører på denne typen musikk, og en far som selv rapper, men han er overhode ikke interessert i barnemusikk, selv om vi har mange cder, og ofte går satt de på.

Han vil nesten ikke lese historie på senga lenger, det er såå mye morsommere å se ett par musikkvideoer av karpe diem på mobilen min.

Syns det er morsomt at han har samme musikksmak som meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De liker veldig mye forskjellig, vi har radioen på en del og så liker de youtube med div. tegnefilmsanger og mgp-junior sanger, men den musikken som virkelig får de til å livne til er heavy-og black metal! Yndlingslåten til begge er en Covenant-låt, da danser de verre enn verst:-) Covenant skulle visst at to små rååååsa jenter i tyllskjørt hviner av fryd og jubler: "balettsangen!" når jeg skrur på "bizarre cosmic industries."

De er jo søte da, der de piruetter rundt i stua:-)

http://www.youtube.com/watch?v=ZIBs01wM26I

(spol til 1 minutt ut i sangen, da blir det litt mer ballettmusikk-aktig, hehe)

Jeg liker sånn musikk(men mest typisk puddelrock) ,spiller det dog sjeldent. Denne cd'n henter de sjøl og setter på, så jeg har ikke tvunget det på dem om noen tror jeg prøver å få de over på the dark side;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...