Gå til innhold

Ikke lyst og dra på jobb i dag, ringe meg syk 2 timer før jeg skal begynne??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du hr vel ikke noe valg er jeg redd. Jeg personlig har aldri opplevd det å ha lyst til å gå på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlighet varer lengst! De fleste arbeidsgivere har forståelse for at man ikke ønsker å gå på jobb. Syns du skal ringe å.si at du blir hjemme i dag fordi du er sliten. Bruk egenmeldingdager du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest interessert i hvordan du ringer deg syk? Er det da hjernesvulst pga stråling fra mobilen? Eller kanskje øresus pga høyt volum?

 

Kom deg på jobb, og slutt å syte! Vær glad du har en jobb å gå til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal og på jobb om 2 timer, så gjør som meg og kom deg på jobb! Kan vel ikke påstå det er det beste jeg kunne funnet på i dag, men så er jeg glad for å ha en jobb å gå til. Ikke alle som har det. Lykke til og ha en flott kveld på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke de fleste arbeidsgivere har forståelse for at du ikke kommer på jobb fordi du ikkje har lyst, eller er sliten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man opplever alle dager som dette, men du sier det selv, bit i det sure eplet og kom deg på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kun skal gå på jobb de dagene man har lyst, er jeg redd fraværet på norske arbeidsplasser vil fyke i taket:)

 

Man tar en diger jafs av det sure eplet og kommer seg på jobb - så enkelt er det!

 

Hvis ikke du kommer, er det jo noen andre som må jobbe ekstra - og det er vel litt kjipt gjort eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst?

Det er mye man ikke har lyst til, men som ansvarsfullt og voksent menneske, gjør man det alikevel!

 

Dessuten er det altfor sent å varsle to timer før man skal begynne!

 

Kom deg på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...