Arb.ledig husmor Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Jentene våre går i en og samme bhg, og nå på denne tiden er det mye avslutninger og god mat for barna.. Så da lurte jeg på å lage en iskake til de voksne i bhg da vi setter stor pris på alt dem gjør for barna våre. Tror dere de voksne hadde syns det var kjekt eller rart om jeg gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamomille Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Personlig ville jeg synes det var snodig å lage kake til de voksne og ikke til barna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettybu Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Hmm, visst du vil belønne de voksne som passer barna, så lager du kake til dem!! Ikke noe snodig i det?? Barna får sikkert nok "søtt", de voksne får velge selv, - om de har "godt av " det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hmm.. Hvorfor? Som jeg skriver, så vil jeg at de voksne også skal settes pris på.. Barna våre får mat hver dag i bhg, som de voksne lage til dem. I dag når jeg leverte hadde de laga varm kakao til frokost, og jeg fikk lov å sitte sammen med dem og spise.. De har varm mat 1-3 ganger i uken, og lage ellers både rundstykker/ostehorn/pizzaboller som de tar m seg på tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Va litt sånn eg tenkte også. Jentene våre skal fortsatt gå i samme bhg til høsten, men minste skal skifte avd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemonia Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt, bare koselig. Tror de vil sette veldig stor pris på det. Slikt blir gjort rett som det er i parken til sønnen min, men da lager de vanligvis til barna også slik at alle får kose seg med det etter lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeTwinsA Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Iskake er vell lite praktisk da. ser for meg at den smelter jeg da. og evt må inn og ut av fryseren hele tiden. antar de ansatte ikke har så mange fellespauser? Men annen kake er jo perfekt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå