Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Da blir jeg satt igang Så siste dag som gravid for denne gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Blir godt å bli ferdig da. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spireline Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Så deilig! Vet du hvordan du blir igangsatt eller? De har vel litt ulike metoder. Men det kommer vel litt an på om du har født før også? Jeg ble satt igang forrige gang, altså m min nr tre. Med en cytotec tror jeg. Da gikk det 1 1/2 rolige timer uten action. Før riene plutselig startet. Jeg gikk fra 3 cm åpning til fødsel i løpet av en time. Pust og pes.. Det er nok den mest intense fødselen jeg noen gang har hatt. Lykke lykke til! Du forteller vel mer om hendelsen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NostraStoria Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Jippi! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Åååå, lykke til i morgen =) Håper det går fort og greit =) Tenk, nå er det ikke lenge igjen til du får møte den bitte lille skapningen du har båret i magen din så lenge =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min lille peanøtt vøtt:-) Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 hurra hurra og masse lykke til:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå